וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן לוכטה שוב השתולל בתקרית אלימה: "מכור לאלכוהול כבר הרבה שנים"

השחיין האמריקאי חזר שיכור לבית המלון שלו, החל לבעוט בדלת, שבר אותה ונמנע ממעצר. עורך דינו הודה: "ריאן מתמודד עם התמכרות לאלכוהול שנים ארוכות, ולמרבה הצער, זה הפך לדפוס הרסני"

השחיין האמריקאי ריאן לוכטה. רויטרס
רצף השערוריות נמשך. לוכטה/רויטרס

ריאן לוכטה מקבל טיפול בהתמכרות לאלכוהול כבר שנים ארוכות, כך מאשר עורך דינו של השחיין האמריקאי. "ריאן מתמודד עם התמכרות לאלכוהול לאורך שנים ארוכות, ולמרבה הצער, זה הפך עבורו לדפוס הרסני", אמר ג'ף אוסטרו, "הוא מודע לכך שהוא זקוק לטיפול מקצועי ולעזרה על מנת להתגבר על הבעיה שלו, והוא יקבל עזרה באופן מיידי".

על פי דיווח ב-TMZ, לוכטה היה מעורב בתקרית במהלך סוף השבוע, כשחזר שיכור לחדר בבית המלון שלו, והחל לבעוט באלימות בדלת. האבטחה של המלון הוזעקה למקום, כמו גם המשטרה המקומית. הוא לא נעצר, והצליח להגיע להסדר כספי עם הנהלת המלון בנוגע לפיצוי על הנזק שעשה לדלת השבורה.

ריאן לוכטה עם מדליית הזהב, אליפות העולם בשחייה. רויטרס
יוכל לחזור לפודיום? לוכטה/רויטרס

לוכטה, השחיין האמריקאי שמחזיק ב-12 מדליות אולימפיות, כרגע מושעה מפעילות ספורטיבית אחרי שהפר את תקנות הסמים. כזכור, לוכטה גרם להשעייתו, אחרי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו מקבל עירוי דם אסור.

בעבר הוא הושעה לשנה על ידי איגוד השחייה של ארה"ב בעקבות הפרשה המפורסמת שלו בריו 2016, כשהוא ושני חבריו בדו שוד מזוין בתחנת דלק, אחרי שהשתוללו והרסו תא שירותים. לוכטה הודה אז שהוא היה שיכור לחלוטין באותו הערב. ב-2020, במשחקים האולימפיים בטוקיו, הוא יהיה בן 36.

"ריאן יודע שהתמודדות עם המחלה שלו היא בגדר חובה עכשיו, על מנת להימנע מלעשות שגיאות אומללות גם בעתיד", אמר עורך דינו, "כדי להיות האבא הכי טוב ובן הזוג הכי טוב, וכדי לנסות להגשים את השאיפות שלו - להישאר דומיננטי בבריכה ולהתחרות בטוקיו 2020".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully