וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טורינו שמטה יתרון כפול מול פרוזינונה, אך רשמה ניצחון שני רצוף

רינקון (20) ובאזלי (46) העלו את הקבוצה של מצארי ליתרון נינוח, נועלת הטבלה החלשה איזנה משערים של גולדניגה וצ'יאנו, אך ברנגואר הציל את הביתיים ממבוכה (71). צרפת: 1:1 בין ניס לטולוז

דניאלה באזלי, טורינו חוגג. GettyImages
בקושי, אבל גם זה ניצחון. באזלי חוגג/GettyImages

המחזור השמיני בסרייה A יצא לדרך הערב (שישי) עם ניצחון 2:3 של טורינו על נועלת הטבלה פרוזינונה. אחרי הניצחון בשבוע שעבר על קייבו, הקבוצה של וולטר מצארי המשיכה במגמת השיפור ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון על היריבה החלשה, אחרי שערים של תומאס רינקון בדקה ה-20 (מבישול של סימונה זאזה) ודניאלה באזלי בדקה ה-46. דווקא אז הביתיים נרדמו, ראו אדוארדו גולדניגה מצמק בדקה ה-58 ונדהמו כשאמיליו צ'יאנו איזן בחלוף שש דקות.

למזלה הערב, הקשר אלכס ברנגואר היה שם כדי להציל אותה ממבוכה ולהעניק לה ניצחון מוצדק, עם שער ניצחון בדקה ה-71. בזכות הניצחון עלתה טורינו למקום השמיני עם 12 נקודות, בעוד פרוזינונה האומללה נותרה במקום ה-19 עם נקודה אחת ויחס שערים של 21 ספיגות לעומת שלושה כיבושים.

* בצרפת, ניס וטולוז סיימו ב-1:1 שמאכזב את שתיהן. באסם סרארפי העלה את הקבוצה מהריביירה ליתרון בדקה ה-29, מתיו דוסבי איזן בדקה ה-54, ובעקבות התוצאה עלתה טולוז למקום השביעי, בעוד נשאר ממשיכה לקרטע במקום העשירי בלבד.

* בספרד, ריאל סוסיאדד גברה 1:3 על בילבאו ועלתה למקום השמיני בטבלה. מיקל אוירסאבל העלה את המנצחת ליתרון מהנקודה הלבנה (30), איקר מוניאין איזן כעבור שתי דקות, לוקה סניאלי החזיר את היתרון לאורחים (47) ואוירסאבל השלים צמד בדקה ה-74 - שוב בפנדל.

  • עוד באותו נושא:
  • טורינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully