וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן חודדה הוכה ע"י אוהדי אום אל פאחם, והודיע שיעזוב את הקבוצה

תקרית חריגה בליגה א': הבלם טען שהותקף פיזית ומילולית אחרי ההפסד לבני זלפה בו כלל לא שותף, חשף את רגעי האימה, הבהיר שלא יחזור לאימונים, והעביר מסר - "דמם של הכדורגלנים אינו הפקר"

עידן ויצמן מראה אבנים שנזרקו על שחקני עירוני טבריה במשחק מול הפועל אום אל פאחם. מתוך חשבון הטוויטר של עידן ויצמן, אתר רשמי
מוקדם יותר השנה, חשף עידן ויצמן את האמצעים שבהם הותקף על ידי אוהדי אום אל פאחם/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר של עידן ויצמן

תקרית חריגה היום (שישי) בסיום משחק הצמרת בליגה א' צפון. אלירן חודדה, בלם הפועל אום אל פאחם, שהפסידה 2:0 להפועל בני זלפה, טוען כי הותקף פיזית ומילולית אחרי המשחק - למרות שכלל לא נטל בו חלק. בעקבות התקרית הודיע הבלם הוותיק כי הוא עוזב את הקבוצה מיידית.

"היום, לאחר קרוב ל-20 שנות קריירה כשחקן כדורגל מקצועני ואחרי ששיחקתי בכל קצוות מועדוני הכדורגל בישראל, החל מבית"ר ירושלים, דרך בני סכנין, אחי נצרת, נצרת עילית, הפועל חדרה והפועל איכסל, מליגת העל ועד ליגה א', וחשבתי שראיתי וחוויתי הכל - היום בהיותי שחקן הפועל אום אל פאחם התרחש אירוע שלא חלמתי שיתרחש עדיין במגרשי הכדורגל", כתב חודדה, שהצטרף לקבוצה בקיץ האחרון. "בצאתי מהמגרש לכיוון הרכב שלי תקפו אותי באלימות פיזית ומילולית אוהדי קבוצתי והכו אותי בגב ובצוואר תוך כדי שהם מטיחים בי קללות והאשמות על הפסד קבוצתנו (לא שזה משנה משהו .. אבל נתזכר שאפילו לא לקחתי חלק במשחק).

"אני בן 37, אב לשתי בנות, בעל לאשה בהיריון ומבין כבר בגילי שאין שום מקצוע בעולם שאתה צריך להיתקל בו באלימות פיזית, גם אם אנחנו שחקני כדורגל. לפיכך קיבלתי החלטה כי דמנו לא הפקר, והודעתי להנהלת הקבוצה כי החלטתי לוותר על החוזה והשכר שלי לשנה הקרובה וכי לא אגיע יותר לאימונים או משחקים בקבוצה. לשמחתי יש בי מספיק כח מנטלי וכלכלי לוותר על החוזה שלי על מנת שיבינו כל שותפיי לענף כי אלימות היא קו אדום שלעולם, אבל לעולם אסור לחצות.

"אם בצעד שלי אדע שעזרתי לשחקן צעיר, אפילו אחד, בתחילת דרכו או לכל שחקן ותיק או מאמן, אדע שמשהו היה שווה בצעד שאני בוחר לעשות. הגיע הזמן שיבינו כל אוהדי הכדורגל בארץ - דמנו הוא לא הפקר".

עוד בנושא

ליגה א': עידן שריקי ואשדוד הותירו את ארבייטמן ללא נקודות בכפר קאסם
לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully