וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקות בוז מ-18 אלף צופים, ו-28 נקודות: ג'יי ג'יי רדיק הסעיר את סין

אחרי שכינה את הסינים בכינוי גנאי בפברואר וספג ביקורות קשות, הצלף של פילי זכה לקבלת פנים "חמה" במשחק מול דאלאס בשנגחאי. זה נגמר בהצגה ובניצחון 114:120: "זה הבוז הכי מנומס שקיבלתי"

ג'יי ג'יי רדיק, פילדלפיה סיקסרס, עם ג'ואל אמביד. AP
לא התרגש מהבוז. רדיק/AP

משחקי קדם העונה ב-NBA מתנהלים לרוב על מי מנוחות, אבל לא כך היה המקרה היום (שישי) במהלך המשחק בין פילדלפיה לדאלאס ששוחק בשנגחאי, סין. המשחק - שהסתיים בניצחון 114:129 לפילי - הפך לשולי בלבד, בזמן שג'יי ג'יי רדיק עלה לפרקט וכל נגיעה שלו בכדור לוותה בשריקות בוז צורמות מצד 18 אלף הצופים שהגיעו לארנה בשנגחאי. היחס ה"מיוחד" לו זכה השוטינג גארד של פילי הגיע בעקבות סרטון מעורר מחלוקת שפורסם בחודש פברואר השנה, בו שלל שחקני NBA נראים מאחלים לעם הסיני שנה טובה, בעוד רדיק מאחל שנה טובה ומשתמש באופן אומלל למדי במונח "Chinks" - מילת גנאי המתארת סינים.

בזמנו נאלץ רדיק להתנצל באופן פומבי על התקרית, אחרי אינספור תלונות של סינים זועמים. היום, כאמור, הגיעה הנקמה - אולם לצערם של אלפי הסינים הכעוסים רדיק הגיב בנונשלנטיות וצלף 28 נקודות, כולל 10 מ-10 מהשדה.

"זה היה הבוז הכי מנומס שקיבלתי בחיים", אמר רדיק לאחר המשחק. "הם שרקו לי בוז, אבל גם הריעו לי. זה היה כאילו שהם זועמים עליי, אבל באותו זמן מעריכים את יכולת הקליעה שלי". רדיק חזר והתנצל על פליטת הפה, ואמר ש"כל הסיפור הזה היה מאוד מצער. אני מתנצל מעומק הלב בפני כל האנשים שנעלבו".

במשחק עצמו פילי הראתה שוב יכולות התקפיות מרשימות. מלבד רדיק, הצטיינו גם ג'ואל אמביד עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים ובן סימונס עם 9 נקודות, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. את המאבס, שחסרו את דירק נוביצקי, הוביל דניס סמית' ג'וניור עם 20 ו-5 אסיסטים, כשלוקה דונצ'יץ' מציג יכולת קצת פחות מרשימה מבמשחק הקודם ומסתפק ב-11 נקודות ו-6 ריבאונדים.

הסרטון שעורר את הסערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully