וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקדנציה שנייה ברוסיה: גל מקל סיכם בזניט סנט פטרסבורג

אחרי תקופה ארוכה ללא קבוצה, הגארד בן ה-30 צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה אחת ולשתף פעולה בקו האחורי של הקבוצה המסקרנת עם ברנדון ג'נינגס, בכפוף לבדיקות רפואיות

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי תקופה ארוכה של חיפושים, נראה שגל מקל סוף סוף מצא קבוצה לעונה שבפתח. הרכז בן ה-30 סיכם בשורות זניט סנט פטרסבורג, ואמור להצטרף רשמית בימים הקרובים. על פי דיווח באתר "צ'מפיונאט", מקל ניהל בימים האחרונים משא ומתן עיקש עם הקבוצה שהעפילה בעונה שעברה לפיינל פור ה-VTB ורבע גמר היורוקאפ, ובסופו של דבר הושגה פריצת דרך והוא יחתום על חוזה לעונה אחת.

מקל סיים את העונה שעברה במדי גראן קנאריה והיה בוודאי שמח להמשיך בשורותיה אחרי שהעפילה ליורוליג, אולם אשתקד מכבי תל אביב השתתפה בשכרו ובמצב הנוכחי הקבוצה הספרדית החליטה שלא להאריך את חוזהו. כך או כך, אם אכן יחתום בשורות זניט, צפוי לו אתגר מעניין לא פחות ושיתוף פעולה מסקרן במיוחד עם ברנדון ג'נינגס, פעם הבטחה גדולה ב-NBA, שחתם לאחרונה בקבוצה ויתחרה עם מקל על דקות.

את הקבוצה מאמן כוכב העבר ואסילי קראסב, ובשורותיה משחק גם בנו - ופליט NBA בעצמו - סרגיי קראסב. הקבוצה כבר החלה את העונה ביורוקאפ לפני יומיים עם ניצחון 80:91 על טורק טלקום, אולם ב-VTB העונה טרם נפתחה.

אם יחתום, תהיה זו התחנה השנייה של מקל ברוסיה אחרי שבעונת 2014/15 לבש את מדיה של ניז'ני נובגורוד. בעונה שעברה רשם מקל ממוצעים של 9.6 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים ביורוקאפ.

(עדכון ראשון: 16:35)

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
קדנציה שנייה ברוסיה? מקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully