וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "נהנים, אבל אנחנו לא פייבוריטים מול אף יריבה"

מאמן חדרה דיבר לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה ביום ראשון (19:00): "ההכנות רגילות למרות שיש לנו מספר שחקנים בספק". קווין טאפוקו: "לא מתבלבלים מכך שאנחנו במקום הראשון"

אדריאן הרבשטיין

הפועל חדרה תארח ביום ראשון (19:00) את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השישי בליגת העל. מאמן הקבוצה ניסו אביטן דיבר הבוקר לקראת המשחק שמצפה לקבוצתו ואמר: "ההכנות שלנו רגילות, למרות שיש מספר שחקנים משמעותיים בספק גדול כמו עלי חטיב, אנז' פרדי פלומן ואליאל פרץ. מבחינתנו ברור שאנחנו רוצים להמשיך את המומנטום החיובי. פגשנו את קרית שמונה בגביע הטוטו ואנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה ומאורגנת ומצפה לנו משחק מעניין מול קבוצה שנמצאת בכושר טוב".

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
הריצה תימשך גם מול קרית שמונה? ניסו אביטן/שלומי גבאי

לשאלה האם השחקנים מצליחים לשמור על ריכוז לאור כל המחמאות שהקבוצה מקבלת, אמר: "בהחלט כן. אנחנו נשארים באותה הדרך ומבינים את מקומנו. אנחנו מאוד מרוצים ונהנים מפתיחת העונה הטובה שלנו ובאותה נשימה ממשיכים בדרך שלנו להיות יציבים ומבינים שלא מגיעים פייבוריטים באף משחק מול שום יריבה".

הקשר הצרפתי קווין טאפוקו התייחס אף הוא למשחק: "אנחנו בתקופה טובה, אבל כדי להמשיך לנצח נהיה חייבים להישאר מרוכזים ולשחק כדורגל טוב. ברור שההרגשה להיות במקום הראשון טובה מאוד, אבל אנחנו לא מתבלבלים ויודעים שעוד צפויים לנו רגעים קשים. בינתיים הולך לנו טוב ויש לנו גם מזל, וזה חלק מהמשחק, אבל הכי חשוב שנמשיך לשחק את הכדורגל שלנו ונגיע בשיא המוכנות לכל משחק. קרית שמונה קבוצה טובה מאוד ואנחנו מבינים שצפוי לנו משחק קשה".

לגבי הכושר האישי בו הוא נמצא אמר טאפוקו: "לא עשיתי הכנה מלאה לעונה, אבל אני משתפר ממשחק למשחק. אני מאוד נהנה בחדרה והכדורגל שאנחנו משחקים מאוד מתאים לאופי שלי. אנחנו מניעים את הכדור, משחקים כדורגל חיובי ואני מאוד מקווה שזה יימשך גם מול קרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully