וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג: "מתכנן לחתום על חוזה חדש בבוסטון בשנה הבאה"

כוכב הסלטיקס שנכנס לעונתו האחרונה בחוזה שחתם עוד בקליבלנד, שימח את האוהדים באירוע יחצ"ני שנערך בגארדן. פול פירס: "לקחת אליפות בקליבלנד זה לא כמו לקחת אליפות בבוסטון"

הציוץ של בוסטון

קיירי אירווינג סבל בעונה שעברה מפציעה שמנעה ממנו לשחק בפלייאוף ולעזור לבוסטון שהפסידה בסדרה מותחת בגמר המזרח לקליבלנד של לברון. אולם, כנראה שאוהדי הסלטיקס יהנו עוד הרבה מהסופרסטאר שאמש הבהיר שהוא מתכוון לחתום על חוזה חדש בקבוצה.

"שיתפתי בזה חלק מהחברים שלי לקבוצה, כמו גם את הארגון ואנשים נוספים בבוסטון. אני מתכנן לחתום מחדש בשנה הבאה", אמר קיירי באירוע למכירת כרטיסים שנערך בגארדן וסחט תשואות מהקהל המקומי.

עוד בנושא:

הכנה: 18 נקודות ללברון בניצחון הלייקרס, אינדיאנה ניצחה ביוסטון
מנהלי הליגה קבעו: בראד סטיבנס המאמן הטוב בליגה, לברון ייבחר ל-MVP

שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג. AP
תחילתה של שושלת בבוסטון? קיירי אירווינג/AP

אירווינג, 26, שלו יש ברזומה כבר אליפות אחת עם קליבלנד, נכנס לעונתו האחרונה בחוזהו בן החמש שנים שחתם בקליבנד תמורת 94 מיליון דולר לפני עונת 2015/16. לקיירי יש אופציה גם לעונה הבאה ולאחר מכן הוא יכול להפוך לשחקן חופשי.

כבר בחודש שעבר הוא רמז שהוא ירצה להישאר בובסטון, אך ציין שזה "מורכב מבחינה כלכלית" ולכן הוא לא חתם מיד על חוזה חדש. בימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם הניקס תהיה מעוניינת להחתים את קיירי כשחקן חופשי לצידו של ג'ימי באטלר, אבל זה הבהיר שהוא לא דיבר עם באטלר מאז 2016.

פול פירס, עוד אגדה לשעבר של בוסטון שזכה עמה באליפות ב-2008, אמר על קיירי: "אני חושב שכדאי לו להמשיך בבוסטון. לזכות פה באליפות זה שונה מאשר לזכות באליפות בקליבלנד. הוא יונצח פה בבוסטון אם הוא ייקח אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully