וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: למאר אודום נחטף והוחזק כבן ערובה בגלל חובות הימורים

שחקן העבר, שאיבד את כל כספו, הסתבך בגלל הלוואה מסוכן מפוקפק: "שברו לו את הדלת בחדר המלון, איימו על חברה שלו והבת שלה שירצחו אותן". וגם: מאט בארנס מתייחס לפרשה המפורסמת עם קובי בריאנט

עריכת וידאו: מתן חדד

למאר אודום ממשיך להסתבך בצרות

חלפו שלוש שנים מאז שכדורסלן העבר למאר אודום כמעט מת ממנת יתר בבית בושת בלאס וגאס, ונראה שלמרות הטראומה, הוא מסרב להתרחק מהצרות. על פי דיווחים בארה"ב, אודום וחברה שלו נחטפו והוחזקו תחת איומי אקדח בעקבות חוב שלו על סך עשרת אלפים דולר בגין הלוואה שלקח מסוכן הימורים.

כדורסלן העבר למאר אודום. AP
זה נמשך. אודום/AP

"לפי שהגיע לבקר את חברה שלו סוואנה בפורטלנד, הוא רצה להמר", נכתב, "הבעיה היחידה היא שהוא מרושש לחלוטין, עד שנאלץ ללוות עשרת אלפים דולר מסוכן מפוקפק". מקורב לאודום סיפר שחברתו "סוואנה היא זו שארגנה את הקונקשן, והסוכן לא העלה בדעתו שאדם מפורסם כמו אודום יסתבך בחובות. לא מסתבכים עם אנשים כאלה". 20 דקות אחרי ההלוואה, אודום הפסיד את כל הכסף. המלווה החל להטריד את אודום, חיכה לו מחוץ למלון ובחניה ודרש את הכסף. אודום לא החזיר, וסוכני ההימורים תפסו אותו, ותחת איומי אקדח החזיקו אותו מספר ימים.

"זה הגיע למצב כל כך רע, עד שאיימו על סוואנה והבת שלה באקדח ואמר לו שירצחו אותן", סיפר המקורב, "הם בעטו בדלת המלון, נכנסו עם אקדחים בזמן שכולם ישנו במיטה". הם לקחו את אודום איתם והחזיקו אותו כבו ערובה. סוואנה ארגנה 5,000 דולר מחברים ובני משפחה, אודום משכן צמיד זהב שלו והצליח לגרד עוד 2,800 דולר מחברים, והוא שוחרר. "אם נשרוד את זה, עוד נצחק על זה בזמן שאנחנו מסטולים על הים", סימס לחברה שלו מיד אחרי התקרית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קובי בריאנט מול מאט בארנס. צילום מסך, אתר רשמי
קובי בריאנט מול מאט בארנס/אתר רשמי, צילום מסך

מאט בארנס על קובי בריאנט: "החרא הזה כמעט עף לו לפרצוף"

מאט בארנס התייחס לסערה סביב ה"Flinchgate": האם קובי בריאנט מצמץ ונסוג במהלך התקרית ביניהם ב-2010, או שמא הזווית החדשה שנחשפה ממחישה שהוא לא באמת כיוון לו את הכדור לפרצוף? בארנס נשאל אתמול על הנושא, ואמר לאתר TMZ: "אני לא יודע למה זה שוב עלה. סרטון חדש? (צוחק) זה מטורף אחי. כן, שמתי לו את הכדור בפרצוף, והוא לא מצמץ. החרא הזה כמעט עף לו לפרצוף והוא לא זז, אז מבחינתי הסיפור גמור".

ה-2:4 של ברצלונה נגד טוטנהאם - גרסת הלגו

השאלון של שארלוט: "שם האשה, שם החברה"

הנהלת שארלוט הורנטס חילקה שאלון לאנשי המועדון, ובו הסעיפים: "שם השחקן, שם הרעיה, שם החברה, שם הילדים", שמהם ניתן להסיק שב-NBA פילגש היא דבר מובן מאליו.

הכפיל: לארי בירד חזר, והוא משחק במכללת אוקלהומה

רוכבי האופניים יחזרו הביתה מהמירוץ - באופניים

רוכבי האופניים תומאס דה גנט וטם וולנס (קבוצת לוטו סודאל) יתחרו במירוץ טור לומבארדי באיטליה בשבוע הבא, וכבר החליטו שבסיומו הם יחזרו הביתה לבלגיה - באופניים! "זה רק 1,000 ק"מ", אמר וולנס, "נחלק את זה לשישה קטעים, המלונות כבר הוזמנו, המזוודות כבר נשקלו".

תומאס דה גנט, רוכב האופניים. רויטרס
נחזור בנסיעה. דה גנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully