וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי הביסה את שיקגו בטרום העונה, מיאמי נואשת להשיג את ג'ימי באטלר

יאניס סיפק 19 נק' ו-13 ריב', הבאקס חנכו את האולם החדש עם 82:116 קליל, ווסטברוק וג'ורג' לא שותפו בהפסד לדטרויט. ההיט מגבירים את הלחץ על מינסוטה, באטלר עשוי לשוב לשחק בקרוב

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. AP
סיפק הצגה באולם החדש. יאניס/AP

חמישה משחקי טרום עונה נוספים התקיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA. ללא פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק, הפסידה אוקלהומה סיטי 97:91 לדטרויט, אף שקיבלה 21 נקודות ו-9 אסיסטים מהרכז החדש שלה דניס שרודר. הת'אנדר לא הסתדרו עם אנדרה דראמונד, שהיה נפלא עם 31 נקודות ו-16 ריבאונדים, ועשה פחות או יותר הכל בהיעדרו של בלייק גריפין.

מילווקי חנכה את האולם החדש שלה עם 82:116 קליל על שיקגו, כשיאניס אנטטוקומפו לא התקשה להגיע ל-19 נקודות ו-13 ריבואנדים ב-22 דקות. אריק בלדסו הוסיף 16 ו-10, כריס מידלטון 15. בובי פורטיס קלע 17 לבולס החלשים.

בדרבי של ניו יורק ניצחו הניקס 102:107 את הנטס בזכות 22 נקודות ו-20 ריבאונדים של אנס קאנטר - השחקן היחיד שקלע בספרות כפולות עבור המנצחת. קריס לוורט קלע 15 לברוקלין.

הקליפרס לא התקשו להביס את מינסוטה נטולת ג'ימי באטלר 101:128, כשטוביאס האריס (23 נקודות) ודנילו גלינארי (22) בלטו. קארל אנתוני טאונס קלע למפסידה.

פיניקס דווקא נתקלה בחיים קשים וניצחה 86:91 בלבד את ניו זילנד ברייקרס. הבחירה הראשונה בדראפט דיאנדרה אייטון סיפק משחק טוב נוסף וסיים עם 21 נקודות ו-15 ריבאונדים.

ג'ימי באטלר, מינסוטה טימברוולבס. AP
יש סוף באופק? באטלר/AP

אלא שעם כל הכבוד לטרום העונה, הסיפור שממשיך להעסיק את הליגה הוא עתידו של ג'ימי באטלר. על פי ESPN, מיאמי החלה להפעיל לחץ על מינסוטה לקבל את ההצעה החדשה שלה, אחרי שבועיים של משא ומתן. ההעפה של הטימברוולבס היא לקבל בתמורה את בם אדביו, ג'וש ריצ'רדסון ובחירת סיבוב ראשון, אך כלל לא בטוח שזה מה שמיאמי תסכים להציע.

"ראשי הטימברוולבס אמרו ב-24 השעות האחרונות לקבוצות המעוניינות שאף קבוצה לא הגישה הצעה שעומדת ברצונות המועדון והם מתכננים להשאיר את באטלר עד שאחת כזו תגיע", נכתב ב-ESPN. "מיאמי נחשבת ליעד המועדף על באטלר. הוא אמר לוולבס שיעזוב בכל מקרה בקיץ הבא ומעוניין לעבור גם לקליפרס, ברוקלין וניו יורק". גם יוסטון אגרסיבית בניסיון להנדס טרייד על הכוכב, שכן גם לה, בדומה למיאמי, לא יהיה כסף לצרפו כשחקן חופשי בקיץ הבא.

כך או כך, באטלר שלא שיחק עד כה במשחקי טרום העונה הבהיר שאין בכוונתו להחמיץ משחקי עונה סדירה, ולא מן הנמנע שאם לא יהיה טרייד בימים הקרובים, יצטרף מחדש לקבוצתו הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully