וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה: "מסי ברמה אחרת". ארתור: "גורם ליוצא דופן להיראות רגיל"

לאחר ההצגה מול טוטנהאם, שחקני ברצלונה היללו את הפרעוש, שלא היה מועמד לשחקן השנה של פיפ"א: "הפרסים האלה הם שקר, מסי יושב בשולחן נפרד מכולם". פוצ'טינו: "לא ייאמן איך הוא רץ". וגם: הנתון העגום של ליברפול

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
הוציא את ברצלונה מהמשבר עם נצמד מול טוטנהאם. ליאונל מסי/רויטרס

משחקי המחזור השני בבתים א' עד ד' של ליגת האלופות נערכו אמש (רביעי) כשבמוקד הניצחון הגדול של ברצלונה 2:4 על טוטנהאם במסגרת בית ב', כשליאונל מסי מתכבד בצמד. נאפולי השיגה 0:1 ביתי על ליברפול משער של לורנצו אניסינייה בדקה ה-90. גם אתלטיקו מדריד, בורוסיה דורטמונד ואינטר חגגו ניצחונות משכנעים.

עוד בנושא
ליגת האלופות: ברצלונה ניצחה 2:4 את טוטנהאם, 0:1 לנאפולי על ליברפול
שלושער לניימאר, פריס סן ז'רמן התפוצצה עם 1:6 על הכוכב האדום בלגרד
תומאס טוכל: "ניימאר אחד הטובים באירופה, אני מאושר מהתצוגה שלנו"

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
שינה את המצב בבית בנגיעה אחת. לורנצו אינסינייה/רויטרס

המספרים

* ארבע הקבוצות שמייצגות את איטליה הצליחו לנצח במחזור השני בליגת האלופות. זו הפעם הראשונה שנציגות הסרייה A מצליחות לעשות את זה מאז 23 בנובמבר 2005, אז יובנטוס ניצחה 0:1 את ברוז', אודינזה 1:2 את פנאתינייקוס, מילאן הביסה 0:4 את פנרבחצ'ה ואינטר 0:4 את ארטמדיה הסלובקית.

* ליברפול לא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת. זה לא קרה לה בליגת האלופות מאז ההפסד 1:0 לבנפיקה בפברואר 2006.

*בומל כבש כבר אחרי 36 שניות מול פנאתינייקוס בנובמבר 2005.

* ג'רארד פיקה הפך לספרדי העשירי שמגיע ל-100 הופעות בליגת האלופות (96 מהן היו בברצלונה ו-4 במנצ'סטר יונייטד).

* ברצלונה שמרה על מאזן מושלם עם הניצחון הרביעי שלה בארבעה משחקים תחרותיים בוומבלי. היא ניצחה שם את סמפדוריה בגמר גביע האלופות ב-1992, את ארסנל בשלב הבתים ב-1999/2000 ואת מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות 2011.

* מרקו רויס הפך לכובש המוביל של בורוסיה דורטמונד במפעלים האירופים בכל הזמנים עם 26 שערים, כמו פייר אמריק אובמיאנג ומלך שערי הקבוצה בכל הזמנים בליגת האלופות עם 17 שערים, כמו רוברט לבנדובסקי.

* ג'יידון סאנצ'ו בישל שבעה שערים בששת משחקי הבית האחרונים של בורוסיה דורטמונד בכל המסגרות.

* טוטנהאם הפכה לקבוצה האנגלית הרביעית שפותחת קמפיין בליגת האלופות עם שני הפסדים (בשלב הבתים בלבד), אחרי בלקבורן (1995/6), ניוקאסל (2002/3) וארסנל (2015/16). שתי האחרונות התאוששו ועברו שלב.

* פאבלו רוסאריו הוא הכובש ההולנדי ה-100 בליגת האלופות. בכך הפכה הולנד למדינה השישית שמיוצגת במפעל הקבוצות היוקרתי ביותר של אופ"א עם 100 כובשים שונים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
ניצחון חשוב אחרי תקופה קשה. ואלוורדה/רויטרס

ההצגה של מסי

ליאונל מסי שוב סיפק הצגה נפלאה ונשמע נחוש מתמיד לזכות בטרבל העונה: "ליגת האלופות היא קינוח, אבל נצטרך לתפקד טוב גם בליגה ובגביע. לא נפקיר אף מפעל. ידענו שהיו קצת ספקות לגבינו בגלל התוצאות האחרונות, אף פעם לא קל לשחק נגד טוטנהאם בחוץ אבל היינו מצוינים. המחצית הראשונה היתה בלתי רגילה ואנחנו מאושרים".

ג'ורדי אלבה הילל את חברו, שכלל לא היה אחת משלושת המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה של פיפ"א: "עבורי הפרסים האלה הם שקר. מודריץ' שחקן מצוין, אחד הטובים בעולם, אבל מסי יושב בשולחן נפרד, משחק ברמה אחרת, והוא הוכיח שוב למה הוא הטוב בעולם. הוא הטוב ביותר והוא משפר את כולנו".

גם איבן ראקיטיץ' השמיע דברים דומים, גם בנוגע לחברו לנבחרת קרואטיה מודריץ': "עם כל הכבוד ליתר השחקנים ולמודריץ', היתה לו עונה מדהימה, אבל כולם יודעים שיש שחקן אחד שמשחק ברמה אחרת וזהו לאו". ארתור, שסיפק משחק לא רע, הצטרף לשבחים: "הוא מדהים, כל דבר שהוא עושה יוצא דופן, למען האמת הוא גורם ליוצא דופן להיראות רגיל. הוא השחקן הטוב אי פעם".

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה אמר לאחר הניצחון על טוטנהאם: "זה היה ניצחון חשוב אחרי תקופה קשה. הגבנו טוב מאוד להתפתחויות שהיו במגרש. המשחק היה מאוד מתוח והיו המון התרחשויות. היו לנו כמה בעיות אבל פתרנו אותן תוך כדי תנועה".

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו הסביר מנגד: "כשסופגים שער שתי דקות מתחילת המשחק זה משנה את כל התמונה. אבל אני גאה בשחקנים שלי. תמיד נלחמנו, תמיד היינו במשחק ולא ויתרנו. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל המאמץ היה אדיר. למסי היו יותר שטחים במחצית השנייה והיה קשה לעצור אותו, לא ייאמן איך הוא רץ".

קלופ מאוכזב

מאמן ליברפול יורגן קלופ היה מאוכזב אחרי ההפסד לנאפולי ואמר: "רצנו יותר מדי עם הכדור. כשאתה עושה את זה, קשה לייצר מהלכים. המחצית השנייה לא הייתה טובה. זה תמיד סימן רע כשאתה נאלץ להגיד שהשוער היה השחקן המצטיין שלך על המגרש".

מנגד, מאמן נאפולי קרלו אנצ'לוטי פירגן לשחקניו: "הקבוצה שיחקה טוב. בשום שלב לא איבדנו שליטה במשחק. היו לנו מצבי כיבוש עוד קודם, אבל אני חושב שכבשנו את השער בזמן הכי נכון. אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו ביטחון".

ג'ורג'יניו ויינאלדום (מימין) עם וירג'יל ואן דייק שחקני ליברפול מאוכזבים. רויטרס
אפס בעיטות לשער. שחקני ליברפול אחרי המפלה בנאפולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully