וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון חזרה לפסגה, נצרת עילית נותרה בלתי מנוצחת

אביחי וודג'ה (62) קבע 0:1 לירושלמים על הפועל עפולה והעלה אותם למקום הראשון באופן זמני. הקבוצה של ירון הוכנבוים המשיכה לדהור עם מהפך שסידר 1:3 על הפועל פתח תקוה, ניצחון לנס ציונה

מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים. אדריאן הרבשטיין
חייך גם מול האקסית. ירון הוכנבוים/אדריאן הרבשטיין

אחרי שישה מחזורים, הליגה הלאומית חזרה היום (שישי) למתכונת הקבועה מהעונה הקודמת, עם חמישה משחקים בשישי ועוד שלושה ביום שני. הפועל כפר סבא תשחק רק בחלק השני, והפועל קטמון ניצלה זאת כדי לחזור זמנית לפסגה עם 0:1 על הפועל עפולה. הפועל נצרת עילית, הקבוצה הנוספת פרט לכפר סבא שעדיין לא הפסידה, המשיכה את המומנטום עם 1:3 על הפועל פתח תקוה. ניצחונות גם לנס ציונה ואחי נצרת.

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ליאור זדה מאמן הפועל קטמון, הראל שלום שחקן הפועל קטמון חוגגים. מגד גוזני
ממשיכים לחגוג. שחקני קטמון/מגד גוזני

הפועל קטמון - הפועל עפולה 0:1

השבוע החלומי של קבוצת האוהדים נמשך: אחרי הזכייה בגביע הטוטו של הלאומית והניצחון המרשים בנס ציונה במחזור הקודם, המומנטום נשמר עם ניצחון שהחזיר את קטמון לפסגת הלאומית, לפחות באופן זמני עד המשחק של הפועל כפר סבא ביום שני. אביחי וודג'ה כבש את שער הניצחון בדקה ה-62, וגם כרטיס אדום שספג שבע דקות לאחר מכן לא מנע ממנו להפוך לגיבור השעה. מנגד, עפולה שהחזיקה מעמד והסתגרה בצורה יפה בשלבים ארוכים במשחק, נותרה ללא ניצחון בשלושת המשחקים האחרונים.

עוד באותו נושא

הפועל חדרה: ניסו אביטן ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה

לכתבה המלאה
ליעד אלמליח חוגג עם אלון נצר, הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
מהפך מהיר. ליעד אלמליח חוגג/אדריאן הרבשטיין

הפועל נצרת עילית - הפועל פתח תקוה 1:3

הקבוצה של ירון הוכנבוים שמרה על מאזן נקי מהפסדים והאריכה את רצף משחקי הבית ללא הפסד למלאבסים, שנמשך מאז מרץ 2006, אז עוד שיחקו השתיים בליגת העל. דווקא הפועל פתח תקוה הייתה זו שעלתה ליתרון עם מבצע יחיד מצוין של גל לוי בדקה ה-14, אבל החל מאותה דקה הביתיים השתלטו וגם באו על שכרם משערים של ליעד אלמליח (23), ז'וליו סזאר (34) וקינוח של גל קעטבי בדקה ה-76, שניות ספורות אחרי שנכנס כמחליף.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עם גל לוי. אדריאן הרבשטיין
שער יפה שלא הספיק. גל לוי/אדריאן הרבשטיין

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ראשון לציון 1:1

במשחק השני בלבד שהיא מארחת העונה, בית"ר תל אביב רמלה לא הצליחה להשיג ניצחון. עומר בוארון העלה אותה ליתרון כבר בדקה החמישית, אבל דולב בלולו איזן בשער מקרי (55) והותיר את ראשון לציון, שצברה את כל הנקודות של עד כה במשחקי חוץ - עם נקודה.

ז'וליו סזאר שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
הריצה של נצרת עילית נמשכת. ז'וליו סזאר/אדריאן הרבשטיין

הפועל רמת השרון - סקציה נס ציונה 2:1

ההפתעה של העונה חזרה לעצמה אחרי ההפסד למוליכה הפועל קטמון עם עוד ניצחון נאה. רז שטיין (15) ואדר אוואט (20) העלו את נס ציונה ליתרון כפול תוך חמש דקות, גל מאיו צימק (36), אבל הלחץ של רמת השרון במחצית השנייה לא נשא פרי, והקבוצה של אורן רותם סופרת כבר הפסד שני רצוף ושבעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

פדרו סאס פטראצי שחקן הפועל נצרת עילית (מימין) מול שגיא דרור שחקן הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
הפועל פתח תקוה עדיין על האפס. שגיא דרור לפני פדרו סאס פטראצי/אדריאן הרבשטיין

בני לוד - מכבי אחי נצרת 2:1

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, נג'ואן גרייב סוף סוף יכול לשחרר קצת לחץ. מוחמד חטיב כבש את הראשון בדקה ה-21 אחרי טעות קשה של יהונתן רוטשילד, אנס דאבור המשיך את השבוע החיובי של המשפחה עם שער משלו מהנקודה הלבנה בדקה ה-53, וגם שער מצמק של מרטין רוסה (78) לא מנע מהאורחת ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully