וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל לאליצור אשקלון: לא תוכלו לשחק בלאומית

3.10.2018 / 12:03

מנכ"ל האיגוד הודיע לראשי הקבוצה שעלתה מהליגה הארצית כי היא לא עומדת בסף של הרשות לביקורת תקציבים והיא צפויה לערער על ההחלטה. ברמת השרון קיבלו הודעה להכין קבוצה ללאומית

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. יוסי ציפקיס
האיגוד לא מאפשר. עמירם הלוי/יוסי ציפקיס

פתיחת העונה בליגה הלאומית כולה בשבוע הבא עומדת בספק רב לאור הודעת ההשבתה של מנהלת הליגה הלאומית, ובינתיים היום (רביעי) נודע כי ייתכן שלא כל 14 הקבוצות יוכלו בכלל לשחק בליגת המשנה.

מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן שלח היום מכתב לראשי קבוצת אליצור אשקלון, שחזרה לליגה השנייה במתכונת חדשה אחרי שנתיים של העדרות, שלפיו הקבוצה לא תוכל להשתתף בליגה הלאומית בעונה הקרובה בגין אי עמידה בתנאי הסף של הרשות לביקורת תקציבים. עם זאת, אשקלון צפויה לערער על ההחלטה, בתקווה שתוכל לזכות בערעור ולקבל את האישור המיוחל. מי שקיבלה הודעה להתכונן להחליף את אשקלון בליגה השנייה היא א.ס רמת השרון שפספסה את העלייה ללאומית בפלייאוף, ואם היא תבחר לוותר על הזכות, הפועל מגדל העמק תעלה במקומה.

כזכור, בתחילת הקיץ כבר התבצע שינוי בליגה הלאומית לאחר שמכבי קרית גת, שהגיעה עד לגמר הפלייאוף של הליגה השנייה, לא נרשמה כלל לליגה והתפרקה בשל מצב כלכלי קשה ואי תשלום משכורות לשחקנים ואנשי הקבוצה. את מקומה בליגה תפסה הפועל חיפה שירדה בסוף העונה ללאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully