וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: עירוני נס ציונה רוצה להתקרב לשלב הבתים

2.10.2018 / 18:16

הכתומים יפגשו את קלוז' (19:00, ספורט 5+) הרומנית במשחק הראשון בשלב המוקדמות האחרון של המפעל האירופי. גם אם לא תצליח לעבור את היריבה בסיכום שני המפגשים, עדיין תוכל נס ציונה לעלות כאחת המפסידות הטובות

שחקן עירוני נס ציונה דניאל איידן. ברני ארדוב
רגע האמת. דניאל איידן/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה תעלה מחר (רביעי) למשחק הראשון בשלב המוקדמות השני והאחרון של היורופקאפ כשתארח את קלוז' הרומנית (19:00, שידור ישיר בספורט 5+). הכתומים יוכלו לעלות גם אם לא ינצחו בסיכום שני המשחקים, אם יהיו אחת המפסידות הטובות ביותר מבין שמונה המפסידות. לא ידוע עדיין כמה מפסידות יעפילו לשלב הבא, כשלפחות שני כרטיסים מובטחים למפסידות, אך ייתכן שהמספר יעלה עד לארבעה, בהתאם לתוצאות של מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א.

נס ציונה עולה למשחק בתחושה מצינת בזכות הניצחון המשמעותי שהשיגו בשבוע שעבר בשבדיה. הקבוצה של נדב זילברשטיין יצאה להתמודדות עם חשש לא קטן, אך ידעו לגמור את המשחק בשלב מוקדם בזכות יכולת טובה של מיקל גלאדנס, טל דן וגארי בראון-רמירס. במועדון קיימת התרגשות גדולה מההזדמנות לעלות לשלב הבתים של היורופקאפ וההערכה היא כי אולם לב המושבה יהיה מלא לחלוטין. ג'ראלד לי, שלא שיחק בצמד המשחקים נגד השבדים, עשוי לחזור לפעילות ולחזק את הקו הקדמי של הכתומים.

קלוז', שהודחה אשתקד במפתיע בחצי גמר הפלייאוף הרומני, היא אחת הקבוצות החזקות ביותר היום בכדורסל הרומני, וזכתה בסוף השבוע האחרון בסופרקאפ המקומי. הכוכב הגדול של הקבוצה הוא הפורוורד ולאד מולדובנו (30, 2.02), שחזר הקיץ לרומניה אחרי קריירה מרשימה באירופה. לקבוצה שלושה שחקנים אמריקאים - טוני איזלי ששיחק בעברו בנס ציונה, קינדל דייקס ששיחק בגלבוע/גליל והסנטר הענק ג'ייסון וושבורן שמחזיק באזרחות בולגרית. את הסגל סוגרים שני שחקנים סרבים מנוסים - אלכסנדר ראסיץ', ששיחק בנבחרת סרביה בעברו, ופג'ה סטמקוביץ' שהגיע הקיץ מסלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully