וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב: "נחמד לנצח את מכבי תל אביב, שמח להיות בראשון לציון"

2.10.2018 / 8:50

סנטר ראשון לציון שהדיח את קבוצתו לשעבר ברבע גמר גביע ווינר שמח: "מתרגש לראות פרצופים מוכרים. אנחנו עושים עבודה מצוינת". על היריבה הבאה הפועל ירושלים: "קבוצה לא פחות טובה"

one

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (שני) את ההפתעה הראשונה לעונת 2018/19 בכדורסל הישראלי כשגברה 77:86 על מכבי תל אביב ברבע גמר גביע ווינר, והפכה לקבוצה השנייה בהיסטוריה של המפעל שגוברת על הצהובים לפני שלב הגמר, בדיוק עשר שנים אחרי שגלבוע/גליל עשתה זאת. הכתומים נהנו מערב מצוין מחוץ לקשת עם 15 שלשות מ-28 נסיונות ומשחק נהדר של שלושה מארבעת הזרים שלה - דשון סטיבנס קלע 19 נקודות והוסיף 7 אסיסטים, קמרון לונג קלע 17 נקודות והרכז מרקיז רייט רשם 16 נקודות ו-7 אסיסטים.

מי שרשם משחק פחות טוב, היה איתי שגב שפגש את האקסית מכבי תל אביב, ולא התעלה התקפית עם 3 נקודות ב-1 מ-6 מהשדה, אך הוסיף 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. "זה כיף, מכבי תל אביב קבוצה עם שחקנים ברמה האירופאית הכי גבוהה שיש. באנו מאוד אגרסיביים היום. בפן האישי זה נחמד, זה מרגש לראות פרצופים מוכרים. שמח להיות במכבי ראשון ושמח שניצחנו".

איתי שגב, שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
סימן וי על האקסית. איתי שגב/לירון מולדובן

שגב הוסיף על העבודה בכתומים: "אנחנו עובדים קשה, מגיעים פעמיים ביום, מתאמנים, משחקים, זה לא פשוט, שמח שרואים תוצאות בשלב מוקדם. חשוב לשמר את זה, כי העונה לא נקבעת באוקטובר, אלא ביוני, ובגביע בפברואר. חשוב שנגיע לשלבים האלה מוכנים, עושים עבודה מצוינת, גם הצוות, גם השחקנים וגם הקהל".

כבר הערב (20:00, ספורט 5) יעלו הכתומים למשחק נוסף כשיפגשו בחצי הגמר את הפועל ירושלים, והשאלה הגדולה תהיה האם יצליחו לעמוד במעמסה: "תכננו לבוא היום ולנצח את המשחק הזה. יש מחר קבוצה לא פחות טובה, שמאוד הרשימה בהכנה ובמשחק הקודם, נצטרך לבוא באותה האגרסיביות", סיכם שגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully