וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות מ-24 שעות מרבע הגמר: ראשון לציון תפגוש את ירושלים

1.10.2018 / 23:30

הקבוצה של צביקה שרף תנסה להעפיל בפעם השנייה בתולדותיה לגמר טורניר ההכנה לעונה מול הקבוצה של קטש (20:00, ספורט 5). בחצי הגמר הראשון: מכבי אשדוד תפגוש את הפועל באר שבע (17:00, ספורט 5+) נטולת סטורם וורן

one

הקבוצה של צביקה שרף תנסה להעפיל בפעם השנייה בתולדותיה לגמר טורניר ההכנה לעונה מול הקבוצה של קטש (20:00, ספורט 5). בחצי הגמר הראשון: מכבי אשדוד תפגוש את הפועל באר שבע (17:00, ספורט 5+) נטולת סטורם וורן

משחקי חצי גמר גביע ווינר לעונת 2018/19 ייערכו מחר (שלישי) בבית מכבי בראשון לציון. הפועל ירושלים תנסה לחזור למעמד הגמר, ממנו נעדרה בעונה שעברה, כשתפגוש את מכבי ראשון לציון שתעלה לפרקט אחרי פחות מ-24 שעות אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. הכתומים שיחקו פעם אחת בעבר בגמר. בחצי הגמר הראשון תפגוש מכבי אשדוד, שהייתה בגמר המפעל לפני שש שנים, את העולה החדשה הפועל באר שבע/בני שמעון.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. דני מרון
נכנס לעניינים. ג'ייקובן בראון/דני מרון

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (20:00, ספורט 5)

בהפועל ירושלים אמנם זכו לזמן מנוחה משמעותי יותר מהירבה שלהם בחצי הגמר, אבל לא יכלו להתכונן באמת למי שבאה מולם מפאת מועד רבע הגמר. האדומים יופיעו למשחק עם אותו הסגל שעבר את הפועל אילת, בתקווה להמשיך את היכולת הטובה יותר במחצית השנייה, כשג'ייקובן בראון נכנס לעניינים לצד תמיר בלאט, ובמקביל יקוו בבירה לתפוקה יותר טובה גם מדשון באטלר וכריס ג'ונסון. האוהדים הירושלמים צפויים לשלוט באולם לאחר שרכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם עוד לפני שהייתה ידועה היריבה בחצי הגמר.

מחר ב-11 בבוקר יתכנסו שחקני מכבי ראשון לציון לאימון שחרור אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, ויעשו הכנה זריזה ליריבה שממול. הכתומים הודו שלא חשבו קדימה יותר מדי כשניגשו למשחק מול מכבי תל אביב, וצביקה שרף העניק לשישה שחקנים 25 דקות ומעלה. מעניין יהיה לראות האם שרף יבחר לתת דקות משמעותיות יותר לשחקנים ששיחקו פחות, והאם קבוצתו, שנחשבת לקבוצת קליעה מצוינת, תוכל למשוך את היכולת גם למשחק נגד ירושלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עידו פליישר שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה עם חבריו. דני מרון
ימשיך במומנטום? עידו פליישר/דני מרון

מכבי אשדוד - הפועל באר שבע (17:00, ספורט 5+)

אחרי הניצחון על גלבוע/גליל ברבע הגמר אמר מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג, שנמצא בישראל רק בשבוע האחרון, כי היה שמח להתאמן עוד חודש ולא לערוך עוד משחק, אבל המציאות היא שונה. אשדוד תופיע להתמודדות עם שלושה זרים בלבד, בעקבות הפציעה של מארק טולפסן שייעדר בחודש הקרוב לפחות, ותקווה לקבל בחזרה את אוראל לב שיגדיל את הרוטציה בעמדות הגארד. עידו פליישר, המצטיין של רבע הגמר, יקווה לשחזר לפחות במעט את ההצגה הנהדרת שלו.

הפתעה בסגל של הפועל באר שבע לקראת חצי הגמר - סטורם וורן לא יתלבש ורמי הדר ישחק עם ארבעה זרים בלבד. בבאר שבע מתלבטים לגבי עתידו של השחקן שעלה איתם מהליגה הלאומית ולא מרשים בינתיים במשחקי ההכנה, ויעשו ניסיון לשחק נגד אשדוד עם ארבעה זרים בלבד. בקבוצה נשמו לרווחה אחרי הניצחון על הפועל חולון כי חנן קולמן לא סובל מפציעה רצינית, ויקוו למשוך את היכולת המרשימה מיום חמישי גם למשחק הנוכחי. מי שעוד סוחט מחמאות בבירת הנגב הוא המתאזרח טראוויס ווריק, שבשבילו זה דרבי פרטי, מול הקבוצה בה שיחק אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully