וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולין זכתה באליפות העולם בכדורעף בפעם השנייה ברציפות

האדומים שידעו להתעלות ברגעי האמת של הטורניר הארוך, שוב ניצחו את ברזיל בגמר, הפעם 0:3 בטורינו (26:28, 20:25, 23:25). ארה"ב הסתפקה במקום השלישי אחרי ניצחון על סרביה

שחקני נבחרת פולין בכדורעף. רויטרס
שמרו על התואר. ברטוש קורק/רויטרס

נבחרת פולין בכדורעף זכתה הערב (ראשון) באליפות העולם אחרי ניצחון על ברזיל 0:3 (26:28, 20:25, בגמר שנערך בטורינו. הפולנים זכו בתואר בפעם השנייה ברציפות והשלישית בסך הכל, אחרי שעשו זאת גם ב-2014 וב-1974. ארה"ב זכתה במקום השלישי אחרי ניצחון 1:3 על סרביה.

הפולנים נהנו ממשחק הגנה טוב ומטעויות של חוסר ריכוז של הברזילאים ואחרי מערכה ראשונה צמודה, הצליחו להשלים את העבודה. זה גם היה הניצחון הגדול של ברטוש קורק על וואלאס בדו קרב בין שניים משחקני ההתקפה הכי טובים באליפות. קורק אגב, היה זה שהנחית את הנקודה האחרונה במשחק ואחרי המשחק הוא נבחר לשחקן המצטיין של האליפות.

האליפות נערכה לאורך שלושה שבועות באיטליה ובולגריה והיא כללה 24 נבחרות וכמה שלבים שונים. ברזיל הייתה אחת הנבחרות המרשימות באליפות ועד היום היא רשמה 8 ניצחונות והפסד בודד (פולין ניצחה 6 משחקים והפסידה 3), אבל החבורה של המאמן רנן דאל זוטו לא הצליחה להשלים את העבודה. פולין עשתה זאת בעיקר בזכות העובדה שהגיעה מוכנה לרגעי האמת ועוד לפני הניצחון על ברזיל, היא גברה 2:3 על ארה"ב החזקה בחצי הגמר.

ברזיל זכתה באליפויות העולם ב-2002, 2006 ו-2010, אבל לפני ארבע שנים הפסידה לפולין המארחת 3:1 בגמר בקטוביץ. הסלסאו הצליחו להחזיר לעצמם את השלטון עם זכייה משכנעת בזהב האולימפי בריו דה ז'ניירו ב-2016, אבל הערב הפסידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully