וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל גברה על מארסיי 0:3, אוהדי מונפלייה התעמתו עם המשטרה

הקבוצה מצפון צרפת קיבלה שני פנדלים מפוקפקים בדרך לניצחון בית יוקרתי. אוהדי מונפלייה השתוללו ביציעים במהלך הניצחון 0:3 על נים וגרמו להפסקת המשחק למשך דקות ארוכות

המחזור השמיני בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. בזה שכבר הסתיים, נפרדו ראן וטולוז ב-1:1. המשחק בין מונפלייה ונים הופסק למשך דקות ארוכות עמוק בתוך המחצית השנייה, במצב של 0:3 למונפלייה, משום שאוהדי הקבוצה המנצחת התעמתו עם כוחות משטרה. בסופו של דבר ההתומדדות חודשה והסתיימה באותה תוצאה. במשחק המרכזי של היום ליל הביסה את מארסיי 0:3.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
צרפת: ניצחון ליגה שלישי ברציפות לפריס סן ז'רמן, 0:3 על ניס

seperator

ליל - מארסיי 0:3

ניצחון יוקרתי לליל שמדורגת במקום השני, אבל הסיפור אחרי המשחק בצפון צרפת בוודאי יהיה שני פנדלים מאוד מפוקפקים שהוענקו למארחת. ניקולא פפה נראה כאילו הוא צולל פעמיים ברחבה ובשתי הפעמים - שתיהן גבוליות למדי - השופט מיקאל לסאז' הצביע על הנקודה הלבנה. החלוץ מחוף השנהב דייק ראשון (65) וג'ונתן במבה הבקיע את הפנדל השני (86). במבה השלים צמד בדקה ה-89 וליל רשמה ניצחון ראשון על מארסיי מאז דצמבר 2013.

עוד באותו נושא

צרפת: ניצחון ליגה שלישי ברציפות לפריס סן ז'רמן, 0:3 על ניס

לכתבה המלאה

מונפלייה - נים 0:3

על פניו אמור היה זה להיות משחק נטול אקשן, בין המדורגת שישית ערב המחזור למדורגת 14, ואכן, האקשן לא התרחש על כר הדשא כי אם ביציעים. המארחת לא התקשתה ומצאה את הרשת דרך אמברויס אויונגו (28), אנדי דלור (45) וגאיטאן לבורד (78), אלא שאז, כעשר דקות לפני שריקת הסיום, החלו אוהדי מונפלייה להתעמת עם השוטרים שביציעים ולהשליך בקבוקים לכר הדשא, המשטרה הגיבה עם גז מדמיע ביציעים והמשחק הופסק למשך כ-20 דקות. לבסוף הוא חודש, והתוצאה נותרה על כנה.

משחק נוסף:

ראן - טולוז 1:1
לראן: אמבאייה ניאנג (70), לטולוז: ז'יאנקלר טובידו (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully