וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: בוטאס פינה את הדרך, המילטון ניצח בגרנד פרי סוצ'י

באמצע המירוץ, הורו ראשי מרצדס לפיני שזינק מהפול פוזישן לאפשר לבריטי לעקוף אותו, ובכך להגדיל את הפער מסבסטיאן פטל ל-50 נקודות בדירוג הנהגים. המילטון הודה: "זה יום לא פשוט"

נהגי קבוצת מרצדס לואיס המילטון, ואלטרי בוטאס. רויטרס
רגע לא פשוט. המילטון ובוטאס בסיום/רויטרס

לואיס המילטון ניצח היום (ראשון) בגרנד פרי סוצ'י והגדיל את הפער מסבסטיאן פטל בדירוג הנהגים ל-50 נקודות, כשנותרו לעונה עוד חמישה מירוצים. הבריטי של קבוצת מרצדס חגג ניצחון 70 בסבב (21 פחות משיאו של מיכאל שומאכר האגדי) והוא בדרכו הבטוחה לתואר חמישי בקריירה.

המילטון הקדים את חברו לקבוצה ואלרי בוטאס, שזינק מהפול פוזישן אך בסיבוב ה-25 התבקש לאפשר לאלוף שבדרך לעקוף אותו, ובסופו של דבר סיים שני, לפני פטל, ובכך נמנע ממנו ניצחון ראשון העונה. "זה יום לא פשוט", התעקש המילטון. "ואלרי היה ג'נטלמן אמיתי ונתן לי לעבור. בדרך כלל אני מאושר אחרי ניצחונות, אבל הפעם אני מבין כמה קשה זה עבורו".

בתקווה שמנהל מרצדס טוטו וולף ישנה את דעתו, שאל לקראת סיום המירוץ בוטאס בקשר: "ככה אנחנו הולכים לסיים את המירוץ?" וולף השיב: "זה יום קשה עבורך ועבורנו. נדבר על זה אחר כך ונסביר הכל". בסיום המירוץ, הודה הנהג הפיני: "זה יום לא פשוט, מן הסתם".

כך או כך, המסורת נשמרה: מרצדס ניצחה בכל חמשת המירוצים שנערכו עד כה בסוצ'י. המילטון עשה זאת ב-2014, 2015 וכעת, בוטאס זכה בשנה שעברה.

נהג קבוצת מרצדס לואיס המילטון. רויטרס
הפנים אומרות הכל. המילטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully