וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נמשיך ביכולת הזאת, מכבי נתניה תחזור תוך זמן קצר לצמרת"

בנתניה התלהבו מה-1:4 באשדוד, שהיה ניצחון הבכורה שלהם העונה בליגה, והחמיאו לדראפיץ' את ברדה: "במקום אחר כבר היו הורגים את השחקנים. הם דאגו שהשחקנים לא יאבדו את הביטחון"

גני קניקובסקי (מימין), דני עמוס, דודי תירם, עלי מוחמד שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
הרבה לחץ השתחרר. שחקני מכבי נתניה חוגגים/ברני ארדוב

לו אדם זר היה נקלע לחדר ההלבשה של מכבי נתניה אמש (שבת), כנראה שהוא היה מסיק שהצהובים-שחורים חוגגים זכייה בתואר. הרבה מאוד לחץ השתחרר בנתניה אתמול עם הניצחון הראשון בליגה, 1:4 בחוץ על מ.ס. אשדוד. אחרי פתיחת עונה גרועה, בנתניה כבר חשבו על התסריטים הגרועים ביותר. עם זאת, במועדון מאמינים מאוד בסגל למרות עזיבתם של הכוכבים ערן לוי ודיא סבע. "אם נמשיך ביכולת שלנו מהשבועיים האחרונים, תוך זמן קצר נחזור לצמרת", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה סיפרו אמש מה המאמן סלובודן דראפיץ' אמר לשחקנים לפני העלייה לכר הדשא: "תשחקו בשבילי ובשביל הכבוד של המועדון. אני רוצה לראות קבוצה על המגרש". בכלל, בקבוצה סיפרו כי השחקנים מרגישים כבר הרבה זמן חוב לצמד דראפיץ' את שי ברדה, ואתמול לראשונה העונה הם החזירו להם על הדשא: "במקום אחר כבר היו הורגים את השחקנים. סלובודן ושי רק דאגו מתחילת העונה שלא נאבד את הביטחון", אמר אחד השחקנים.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת העל: מכבי נתניה השיגה ניצחון בכורה - 1:4 על מ.ס. אשדוד
דרושים יהלומים חדשים: מכבי נתניה פותחת עידן חדש ומלא בסימני שאלה

שחקן מכבי נתניה, פאטוס בצ'יראי. ברני ארדוב
בקבוצה משוכנעים שהוא יכול להחזיר את הקסם שאבד. פאטוס בצ'יראי/ברני ארדוב

מי שקיבל לא מעט מחמאות אתמול הוא החלוץ פאטוס בצ'יראי. בקבוצה משוכנעים שיחד עם גיא מלמד שגם הצטיין אתמול, אפשר יהיה להחזיר באמצעות המונטנגרי את הקסם שאבד לנתניה עם עזיבתם של לוי וסבע. גם אביב אברהם קיבל שבחים אמש על משחקו. בנוסף, בנתניה הרגישו אתמול שסוף סוף נמצא ההרכב שיוכל להחזיר את הקבוצה למסלול הנכון. נראה כי לפחות בזמן הקרוב, הרכב נתניה יישאר זהה.

לקראת המשחק מול בני יהודה, הבלם ברנקו ורגוץ', שסבל מפציעה בשבועות האחרונים, אמור לחזור לסגל הקבוצה. לעומתו, דידייה קוגבניה עשוי להישאר מחוץ לסגל הקבוצה, זאת לאור היכולת המאכזבת וחוסר המוטיבציה שהוא מפגין באימונים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה השיגה ניצחון בכורה - 1:4 על מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully