וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "אוהב את הצורה שהקבוצה שלנו קיבלה. קשה לשחק נגדנו"

30.9.2018 / 9:40

מאמן קרית שמונה מרוצה לא רק מהניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים, אלא גם מהדרך: "הקבוצה מתגבשת, קיבלנו דחיפה חזקה". עדן שמיר: "שמח שפרשיית תאונת הדרכים כבר נמצאת מאחורי לקאו"

סוכנות ג'יני

בקרית שמונה היו לחוצים לפני המשחק מול בית" ירושלים וזה ניכר בעיקר במחצית הראשונה. למזלה, היא כבשה ממש בסמוך לירידה להפסקה, ובמחצית השנייה כבר נראתה משוחררת יותר ואף כבשה שער נוסף כדי לנצח 0:2. המאמן חיים סילבס אמר בסיום: "שתי הקבוצות הגיעו דרוכות והמשחק בחצי הראשון היה מאוד טקטי. היה ברור ששער לאחד הצדדים ישנה את המשחק".

המאמן הוסיף: "כל האווירה מסביב הפכה את המשחק לחגיגי. התכוננו למשחק הזה בצורה מושלמת. אין ספק שהגול ברגע האחרון של המחצית נתן לנו יתרון גדול, בעיקר בפן המנטלי. ידענו בדיוק מה הנקודות החלשות והחזקות של בית"ר, זה בלט בעיקר במחצית השנייה. הקבוצה שלנו מתגבשת וקיבלה צורה חדשה, צורה שאני אוהב, כזאת שקשה לשחק נגדנו. הקבוצה שלי מודעת למגבלות וליתרונות שלה".

יחד עם זאת, המאמן מאוד ריאלי: "חייו של מאמן תלויים בתוצאות. היום כולם מרגישים טוב, אבל זה לא נותן יותר מדי לקראת ההמשך, לא לי ולא לשחקנים .קיבלנו בוסט חזק, אבל הראש כבר במשחק מול חדרה שהיא יריבה לא פשוטה בכלל".

על חדרה אמר סילבס : "לא צריך להסתכל מי פייבוריטית ומי לא. אלו מלכודות שאסור ליפול בהן. נראה מה אנחנו עושים כדי להביא את היתרונות שלנו במשחק הזה".

קשר הקבוצה עדן שמיר אמר בסיום: "כיף גדול לנצח. היה חשוב לנו לשמור על הבית, זו מטרה שהצבנו לעצמנו. רואים אצלנו בשבועות האחרונים משהו מגובש יותר ועכשיו מה שחשוב יהיה זה לשמור על זה".

שמיר נשאל על הפרשה בה היה מעורב עומר לקאו וענה: "הייתה לי פחות מעורבות במקרה הזה, עומר חזר אלינו די מהר ואני שמח שזה כבר מאחוריו. איאד אבו עביד התחתן לפני כמה ימים וזה מאוד גיבש אותנו, חשוב לנו שתהיה שמחה בחדר ההלבשה".

עוד בנושא

קרית שמונה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2
אוהדי בית"ר ירושלים קראו לגיא לוזון להתפטר

מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. סוכנות ג'יני
קרית שמונה שוב תופסת צורה. סילבס/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully