וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר סיטי תציע 225 מיליון יורו על קיליאן אמבפה בחלון בינואר"

ב"דיילי מייל" טוענים שהתכולים ישברו את שיא ההעברות של ניימאר כדי להנחית את היהלום הצרפתי. השכר השנתי שיוצע לו: 20 מיליון ליש"ט. אם המהלך יקרום עור וגידים, סטרלינג עשוי לעזוב

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
פפ מזהה חלון הזדמנויות חד פעמי. אמבפה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי חושבת בגדול, גדול מאוד. על פי דיווח שמתפרסם הבוקר (ראשון) ב"דיילי מייל", התכולים מתכננים לשבור את שיא ההעברות העולמי כדי להנחית את קיליאן אמבפה בחלון ההעברות בינואר. ההצעה המתוכננת - 200 מיליון ליש"ט (225 מיליון יורו, בקירוב) - תנפץ כמובן את השיא הנוכחי ששייך לפריס סן ז'רמן בעסקת ניימאר (222 מיליון יורו).

פפ גווארדיולה מאמין שזהו עיתוי מצוין לצרף את אמבפה, מכיוון שברצלונה וריאל מדריד מקרטעות, ובפריס סן ז'רמן היהלום הצרפתי כבר הגיע לידי מיצוי, כשהוא גם סובל מהנוכחות הדומיננטית של ניימאר. בנוסף, אופ"א בוחנת בחודשים האחרונים את עמידתה של פ.ס.ז' בתקנון הפייר-פליי, מה שמגביר את חוסר הוודאות סביב עתידו של המועדון.

כדי להשלים את המהלך סיטי מוכנה לא רק לשלם סכומי עתק (מלבד סכום ההעברה האסטרונומי, בדיווח מדובר על שכר שנתי של 20 מיליון ליש"ט לאמבפה), אלא גם מתכוונת לעשות הקרבות. אם המהלך יקרום עור וגידים, ראחים סטרלינג צפוי לשלם את המחיר ולהימכר כדי לסייע במימון העסקה. חוזהו של סטרלינג יסתיים בסוף העונה הקרובה, ולעת עתה לא הושגה פריצת דרך במגעים על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully