וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרום עונה: קוואי חזר עם 12 נקודות, דונצ'יץ' ליהטט בבכורה בדאלאס

לאונרד נראה מעט חלוד במשחקו הראשון מאז ינואר שהסתיים ב-104:122 לראפטורס על הבלייזרס, הסלובני קלע 16 והלהיב את הקהל ב-63:116 על בייג'ינג, גולדן סטייט הפסידה למינסוטה

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס, מול יוסוף נורקיץ', פורטלנד בלייזרס. רויטרס
מ-4 מהשלוש, 6 מ-11 מהעונשין. קוואי מוריד חלודה/רויטרס

הדבר האמיתי עדיין לא הגיע, אבל גם משחקי טרום העונה ב-NBA מעניינים למדי. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו ארבעה כאלה: טורונטו הביסה את פורטלנד במשחקו הראשון של קוואי לאונרד בראפטורס, גולדן סטייט הפסידה למינסוטה (ללא ג'ימי באטלר, כמובן), דאלאס ולוקה דונצ'יץ' הביסו ללא קושי את בייג'ינג דאקס הסינית, ויוטה רמסה את פרת' האוסטרלית.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול בייג'ינג דאקס. רויטרס
ברוך הבא ל-NBA. לוקה דונצ'יץ'/רויטרס

טורונטו - פורטלנד 104:122

לראשונה מאז חודש ינואר, וכשהוא לבוש מדים חדשים אחרי סאגת הקיץ המתמשכת, קוואי לאונרד סוף סוף עלה על הפרקט. הופעת הבכורה שלו במדי הראפטורס הייתה לא רעה: הוא שיחק 19 דקות, קלע 12 נקודות והראה ניצוצות של השחקן שהיה בעבר הלא רחוק, אולם גם נראה מעט חלוד, עם 0 מ-4 מהשלוש ו-6 מ-11 בלבד מקו העונשין. הבלייזרס ויתרו על המשחק מהר מאוד, ואחרי רבע אחד דמיאן לילארד (12 נקודות) וסי ג'יי מקולום (9) סופסלו עד הסיום.

בייג'ינג דאקס - דאלאס 116:63

במשחקו הרשמי הראשון ב-NBA לוקה דונצ'יץ' הראה קמצוץ מהיכולות שהפכו אותו לאחד הכישרונות המדוברים אי פעם. ילד הפלא הסלובני שיחק 29 דקות, קלע 16 נקודות, הוריד 6 ריבאונדים ואמנם חילק שני אסיסטים "בלבד", אבל הוסיף גם שלוש חסימות מפתיעות והציג שליטה אבסולוטית בכדור, שעוררה קריאות התפעלות ביציעים. שותפו לקו האחורי דניס סמית' ג'וניור הוסיף 16 ו-6 אסיסטים, ומקסי קלבר תרם 15 ו-8 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט. רויטרס
ושוב איתכם. דוראנט וקרי/רויטרס

גולדן סטייט - מינסוטה 114:110

יום הולדתו ה-30 של קווין דוראנט צוין בהפסד חסר משמעות, במשחק שבו KD ושאר הכוכבים משותפים רק לדקות מדודות ורואים את דקות ההכרעה מהספסל. סטף קרי צלף 21 נקודות ב-19 דקות, קליי תומפסון הוסיף 17 ב-20, ודוראנט 16 ב-19. את הוולבס, ששיחקו ללא ג'ימי באטלר כמובן, הוביל ג'ף טיג עם 17 נקודות, כשאת המהלכים המכריעים עושה הרכש הטרי לואל דנג.

פרת' - יוטה 128:67

דונובן מיטשל פתח את העונה בעצלתיים עם 9 נקודות ו-4 אסיסטים ב-21 דקות, אבל במשחק חד צדדי שכזה לא צריך הרבה יותר מזה, בטח לא כשרודי גובר מגיע לעבוד עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, והרוקי גרייסון אלן תורם 19 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully