וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צמד למונס דאבור, רד בול זלצבורג שוב ניצחה

החלוץ הישראלי הלוהט הרשית בדקות 55 ו-94, הגיע לשבעה שערי ליגה וסייע למוליכת הטבלה לנצח 1:4 את וולפסבורגר. 90 דקות לחמד בהפסד ק.פ.ר לסוונסי. בכורה מחודשת לטוטו תמוז בפטרולול

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג. GettyImages
בכושר נהדר. דאבור/GettyImages

פתיחת העונה הנהדרת של מונס דאבור באוסטריה נמשכה גם הערב (שבת). חלוץ נבחרת ישראל כבש את שערו השישי העונה בדקה ה-55, את השביעי בדקה ה-94 וסייע לזלצבורג המוליכה לנצח 1:4 את וולפסבורגר במסגרת המחזור התשיעי. זלצבורג עדיין מושלמת עם 27 נקודות מתוך 27, דאבור מוביל את טבלת מלך השערים.

* תומר חמד שיחק 90 דקות בהפסד ק.פ.ר. 3:0 לסוונסי. זהו ההפסד השלישי הרצוף של ק.פ.ר. בכל המסגרות וכעת היא מדורגת במקום ה-18 בטבלת הצ'מפיונשיפ. קורטני בקר ריצ'רדסון (16), כריס רוברטס (77) וג'יי פולטון כבשו (83) לזכות הקבוצה הוולשית שקוטעת רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.

* עומרי בן הרוש שיחק 90 דקות בהפסד של לוקרן 2:1 לשרלרואה במחזור התשיעי בבלגיה. לוקרן במדורגת במקום ה-14 מתוך 16, עם 5 נקודות בלבד.

* סלטיק ללא ניר ביטון הפצוע ניצחה 0:1 את אברדין ושיפרה עמדות בליגה הסקוטית.

* עוד בסקוטלנד: היברניאן, ללא אופיר מרציאנו שחזר מפציעה ועדיין לא נכלל בסגל, ניצחה 0:1 את סנט מירן.

* טוטו תמוז ערך בשישי בערב את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי פטרולול, כשנכנס בדקה ה-68 והיה שותף ל-0:5 הביתי על בקאו, שהציב את קבוצתו במקום השני בליגת המשנה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully