וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ואלטרי בוטאס יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי הרוסי

הנהג הפיני, שניצח בשנה שעברה בסוצ'י, ינסה לשמור על השליטה של מרצדס במסלול. המוביל לואיס המילטון יזנק שני, סבסטיאן פטל המפגר אחרי הבריטי ב-40 נקודות יתחיל מהמקום השלישי

ואלטרי בוטאס (מימין) עם לואיס המילטון נהגי קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
הדומיננטיות של מרצדס נמשכת. ואלטרי בוטאס עם לואיס המילטון/רויטרס

ואלטרי בוטאס, נהגה הפיני של קבוצת מרצדס, יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי הרוסי מחר (ראשון, 14:00, ספורט 5 לייב). בוטאס קבע שיא מסלול עם הקפה של 1:31.387 שניות והקדים את חברו לקבוצה לואיס המילטון, כשהשניים ינסו לשמור על שלטון מרצדס במסלול בסוצ'י, בו ניצחה הקבוצה בארבעת המרוצים שנערכו עד כה. המילטון עשה את זה ב-2014 ו-2015, ואילו בוטאס בשנה שעברה.

סבסטיאן פטל, נהגה של פרארי שמפגר ב-40 נקודות אחרי המילטון בדירוג הנהגים, יזנק שלישי וינסה לחולל הפתעה ולהעניק לקבוצה האיטלקית ניצחון היסטורי בסוצ'י. "הזכרתי לבוטאס מה קרה בשנה שעברה כשאני זינקתי ראשון והוא שלישי, אז אני מקווה שגם הפעם התוצאה במרוץ עצמו תהיה הפוכה".

המילטון, שקיווה להשיג פול פוזישן מספר 80 בקריירה המפוארת שלו, החמיא לבוטאס: "הוא נהג בצורה מבריקה בסוף השבוע ופשוט עשה עבודה יותר טובה. ההקפות האחרונות שלי במקצה המוקדמות השלישי לא היו טובות, אבל זה קורה. אני עדיין בתמונה לקראת מחר".

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully