וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רעננה: הזהובים רוצים להשיג ניצחון ליגה ראשון

קבוצתו של אבוקסיס תנסה שלא לצלול לתחתית, המאמן לא מתכוון לערוך שינויים למרות חזרתו של מורי לסגל (ב', 19:00, 5 לייב). קורצקי: "בני יהודה מסוכנת דווקא כשהכדור נמצא אצל היריבה"

מחזור 5הסתיים01/10/2018
בני יהודה תל-אביב
  • צ'יבוטה (44)
  • שועה (74)
  • שועה (82)
0:3
    הפועל רעננה
    שחקן בני יהודה דן מורי. קובי אליהו
    לא צפוי לפתוח למרות שחוזר לסגל. דן מורי/קובי אליהו

    בני יהודה

    ללא ניצחון בליגה ועם לא מעט חששות, תנסה מחר (שני, 19:00, 5+ לייב) בני יהודה המשתפרת לרשום ניצחון ראשון בליגה על הפועל רעננה. בקבוצה בסך הכל מרוצים מהיכולת במשחקים האחרונים נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע, אבל יודעים כי אם מחר הקבוצה לא תנצח, היא עלולה לאבד ביטחון ולצלול לתחתית. בשל אותה יכולת יוסי אבוקסיס לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב למרות חזרתו של דן מורי לסגל אחרי שריצה הרחקה משלושה משחקים.

    מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
    "רוצים לעשות את העבודה שלנו". מנחם קורצקי/מגד גוזני

    הפועל רעננה

    על אף התסכול מהנקודה מול מ.ס. אשדוד, בהפועל רעננה מרוצים באופן כללי מפתיחת העונה. האופטימיות נובעת מהשיפור ביכולתה של הקבוצה ככל שמתקדמת העונה, וניצחון מחר יגרום לאנשי המועדון לחשוב שאולי מדובר בעונה טובה יותר ממה שהם חשבו תחילה. בשל אותן תחושות, המאמן מנחם קורצקי לא יערוך שינויים בהרכב.

    המאמן אמר היום לקראת במשחק: "היה לנו חשוב לשים את תוצאת התיקו במשחק מול אשדוד בשבוע שעבר בצד ולהתייחס יותר ליכולת שלנו במשחק. אני חושב שהייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד שהגענו בה להרבה מצבים ונרצה להמשיך להתקדם ולהשתפר בפרמטר הזה, כמובן שנרצה להוסיף עוד דקות טובות למשחק שלנו - להגיע ל-60-70 דקות כמו ששיחקנו במחצית הראשונה".

    קורצקי המשיך ואמר: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק שונה לחלוטין נגד בני יהודה, קבוצה שהיא מאוד מאורגנת ומסודרת, קבוצה שהיא יותר מסוכנת דווקא כשהכדור נמצא אצל היריב שלה, היא עושה הגנה כמו שצריך, חוטפת כדורים ויוצאת מהר קדימה ועל זה שמנו בעיקר את הדגש השבוע. אנחנו צריכים לבוא, לעשות את העבודה שלנו ולהשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".

    sheen-shitof

    בהנחה בלעדית

    החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

    בשיתוף Epilady
    seperator

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות ב-12 מפגשים בליגת העל: 4:6 לבני יהודה בניצחונות ועוד שתי תוצאות תיקו.

    * הפעם האחרונה שבני יהודה לא הצליחה לנצח בארבעת מחזורי הפתיחה הייתה לפני עשור, כשניצחה לראשונה רק במחזור השישי של עונת 2008/09.

    * בני יהודה עם שלוש תוצאות תיקו רצופות (ארבע ברצף לא היו לה מאז דצמבר 2016) וסך הכול ניצחון אחד ב-12 משחקי הליגה האחרונים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עידן לייבה
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 1100

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully