וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאריק בלאק: "נלהבים ממה שעתיד לקרות בעונה הזו במכבי תל אביב"

29.9.2018 / 9:26

הצהובים יחזרו לארץ אחרי שסיימו את טורניר ההכנה ביוון עם ניצחון על חימקי מוסקבה. למעט נמרוד לוי, כולם צפויים להיות כשירים לגביע הווינר. הסנטר החדש אופטימי: "יש לנו שחקנים מוכשרים"

המפגש של סופו עם הצוות של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השיגה אתמול (שישי) ניצחון במשחק הההכנה האחרון שלה כשגברה 82:86 על חימקי מוסקבה בטורניר אתונה וסיימה במקום השלישי. למרות הניצחון, בקבוצה אמרו: "כמו שלא היינו צריכים להתרגש מההפסדים האחרונים, כך גם לא צריך להתרגש יותר מדי מהניצחון למרות שאנחנו שמחים על כך. אנחנו במגמת שיפור וצריך עבודה יום יומית כדי לממש את הפוטנציאל בקבוצה". מי שביקר אתמול את אנשי הקבוצה לפני המשחק הוא סופוקליס שחורצאניטיס, הסנטר היווני שכיכב בעבר בקבוצה והיה אהוב מאוד על האוהדים. סופו נראה במצב רוח מרומם והחליף חיבוקים עם אלכס טיוס, ניקולה וויצ'יץ', גיא גודס, אלי דריקס ולחץ את ידו של נבן ספאחיה.

עוד בנושא:

הכנה: מכבי תל אביב ניצחה את חימקי מוסקבה 82:86
שמעון מזרחי: "בזכות פאבלוס ינאקופולוס מכבי תל אביב ופאו כרתו ברית"

שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
נרגש לקראת פתיחת העונה. טאריק בלאק/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

הצהובים ישובו ארצה לקראת משחק המפגש עם מכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע ווינר ביום שני הקרוב. בקבוצה דאגו גם אתמול לחלק את דקות המשחק ומעריכים כי למעט נמרוד לוי, שעדיין נמצא בספק, כל השחקנים שסבלו מפציעות קטנות יהיו כשירים להתמודדות.

טאריק בלאק סיכם: "זה היה משחק נהדר, שיחקנו הכי חזק שיכולנו. אנחנו מתכננים לבנות עליו בהמשך. אנחנו נלהבים להמשיך הלאה לעונה וממה שעתיד לקרות בעונה הזאת. יש לנו שחקנים מוכשרים ונמשיך להתקדם כדי להראות את הכישרון שלנו ולהשיג ניצחנות באופן קבוצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully