וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הטוב בעולם? אדן הזאר פורח מחדש בצ'לסי תחת מאוריציו סארי

בזמן שרונאלדו מתאקלם ביובנטוס, מסי כובש רק במשחקי הבית בברצלונה ומודריץ' טרם השלים 90 דקות בריאל, הבלגי ממשיך את היכולת הנהדרת שלו מהמונדיאל. האם הוא יעצור את ליברפול גם בליגה?

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי מונדיאל נהדר שבו הוא סחף את נבחרת בלגיה עד לחצי הגמר, ואחרי שנבחר לשחקן המצטיין בניצחון על אנגליה שהעניק לנבחרתו את המקום השלישי, אדן הזאר הטיל פצצה ואמר בראיון: "הגיע הזמן להמשיך ליעד חדש, אתם יודעים מה היעד המועדף עליי". בכך קיווה הבלגי לסלול את דרכו לריאל מדריד, שמבחינתה כבר ידעה שהיא תיאלץ להיפרד מכריסטיאנו רונאלדו. על פניו זה היה אמור להיות השידור המושלם, אבל לצ'לסי היו תכניות אחרות לגבי הבלגי שהמשיך את הכושר הנהדר שלו גם במדי הבלוז והערב (19:30, ספורט 1) ינסה להיות הראשון שמנצח את ליברפול בליגה, אחרי שביום רביעי עשה את זה בגביע הליגה עם שער ניצחון מרהיב ב-1:2 באנפילד.

עוד בנושא:

ואן דייק בספק לצ'לסי, הזאר: "תענוג להיות מושווה למסי ורונאלדו"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
ליברפול רועדת לקראתו. אדן הזאר/רויטרס

זה לא היה עוד גול רגיל של הזאר. זה היה גול שחשף את כל האיכויות של הבלגי ובעוד שרונאלדו מתקשה להתאקלם ביובנטוס, מסי כובש רק במשחקי הבית של ברצלונה, לוקה מודריץ' לא מצליח להשלים 90 דקות בריאל מדריד ומוחמד סלאח עדיין לא התאושש מהטראומה בגמר האלופות האחרון, הזאר ממשיך את היכולת המופלאה שהוא הציג במונדיאל ומוכיח שנכון לעכשיו הוא השחקן הטוב בעולם, ולא אף אחד אחר.

אחרי שישה מחזורי פרמיירליג, הזאר מתעלה אפילו על העונות הקודמות שלו ומעבר ליכולת הנהדרת שלו הוא מספק גם מספרים. הוא מוליך את הליגה בצוותא עם מיטרוביץ' מפולהאם עם חמישה שערים וגם שני בישולים וגם במונדיאל הוא הבריק עם שלושה שערים ותפס פיקוד בקישור ההתקפי של השדים האדומים. בכך הכל להזאר יש העונה שמונה שערים בכל המסגרות וסארי לא התבייש להודות שמבחינתו הוא "השחקן הכי טוב באירופה".

אז מה גורם להזאר להיראות כל כך טוב מפתיחת העונה? באנגליה משוכנעים שגם למאמן החדש של צ'לסי מאוריציו סארי יש חלק בזה. בעוד שאצל אנטוניו קונטה הבלגי נאלץ להתפנות גם למשימות הגנתיות, ההחתמות של ז'ורז'יניו וקובאצ'יץ' פינו את הבלגי למשימות התקפיות וסארי נותן לו חופש מוחלט בשלישייה הקדמית לצידם של וויליאן וז'ירו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר חוגג. רויטרס
המשך ישיר ליכולת שלו מהמונדיאל. אדן הזאר/רויטרס

לקראת המשחק מול ליברפול התייחס אדן הזאר הלוהט להשוואות שהוא סוחט לאחרונה לליאונל מסי ולכריסטיאנו רונאלדו ואמר: "כיף שמדברים עליך ככה. אני אותו שחקן שהייתי לפני שנתיים או שלוש, אבל לעת עתה אני מבקיע המון, ולכן כולם מדברים עליי. תענוג להיות מושווה לשני שחקנים כאלה, אבל אני מקווה שזה יימשך".

והאמת? אין סיבה שזה לא יימשך. הזאר מקבל הרבה יותר חופש מסארי ומראה מה הוא יודע. המטרה המיידית של הבלגי העונה היא להמשיך את המטוטלת עם מנצ'סטר סיטי ולהחזיר מידיה את תואר האליפות שבשנים האחרונות מתחלק רק בין שתי הקבוצות הללו. השאלה היא עד מתי הזאר יישאר בצ'לסי? חוזהו של הבלגי, שמחירו מוערך ב-120 מיליון יורו, מסתיים ביוני 2020. בהנחה שהוא לא יסכים להאריך את חוזהו, לצ'לסי לא יהיה מנוס ממכירתו בקיץ הבא וכפי שזה נראה כרגע זה יהיה מפתיע אם הוא לא יהיה ה"גלאקטיקו" הבא של ריאל מדריד. בינתיים, צ'לסי תנסה להנות כמה שיותר מהבלגי, שישלים שבע שנים נהדרות באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully