וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: הפועל ירושלים ניצחה 74:78 את הפועל אילת ועלתה לחצי הגמר

29.9.2018 / 22:29

הקבוצה של קטש פתחה רע וכבר פיגרה ב-8 נקודות, אך רבע שלישי מוצלח הטיס אותה ליתרון דו-ספרתי וגם לניצחון. בראון קלע 15, 6 נק' לסטודמאייר בבכורה. 28 של סמית' בצד השני לא הספיקו. קטש: "אמארה הגיע בכושר מצוין", דרוקר: "צריך להיות יותר קבוצתיים"

one

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שבת) 74:78 את הפועל אילת בבית מכבי בראשון לציון והעפילה לחצי גמר גביע ווינר, שם תפגוש את המנצחת ברבע הגמר המקביל בין מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון. דווקא הקבוצה של שרון דרוקר פתחה טוב יותר וכבר הוליכה ביתרון בן שמונה נקודות ברבע הראשון, אך הלבנים השתפרו ככל שנקפו הדקות, השלימו מהפך, ברחו ליתרון דו-ספרתי ברבע השלישי וסגרו עניין. אמארה סטודמאייר רשם הופעת בכורה מחודשת, כשעלה מהספסל וקלע 6 נקודות ב-13 דקות. ג'ייקובן בראון בלט עם 15 נקודות, גם בר טימור וג'וש אואנס היו טובים מאוד.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 15 ו-6 אסיסטים, ג'וש אואנס 14 ו-7 ריבאונדים, בר טימור 13, ג'יימס פלדין 10, תמיר בלאט 7 (1 מ-6 ל-3) ו-7 אסיסטים, אמארה סטודמאייר 6, ליאור אליהו 6 ו-4 חטיפות, דשון באטלר 5 (1 מ-9 מהשדה), כריס ג'ונסון 2. אלכס צ'וברביץ' שותף (9 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל אילת: לנזל סמית' 28 (10 מ-14 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 19 (6 מ-15 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, אבי בן שימול 10 ו-6 איבודים, ג'אן פייר טוקוטו 4 ו-7 אסיסטים, עידן זלמנסון 3, דווין תומאס 3, פרדריק בורדיון 3, דייויד כהן 2, יהונתן שולדבראנד 2.

שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
פתחו ברגל ימין. שחקני ירושלים/דני מרון

התגובות

עודד קטש: "לא אהבתי את איך שפתחנו את המשחק, לא מספיק אגרסיביים. אהבתי יותר דקות הגנתיות בחצי השני, בסופו של דבר אנחנו צריכים את האנרגיות והרוח כדי לנצח משחקים. זה מסוג המשחקים שמצאנו לנצח אותם, יש לנו אווירה טובה בקבוצה, אנחנו כמובן נצטרך לתקן הרבה דברים כדי לשחק ברמה יותר גבוהה. השיקול לשתף את אמארה הוא שיקול מקצועי, יש לו נוכחות, רצינו שהוא ייכנס לעניינים, הוא הגיע בכושר מצוין, הוא למד רק שני תרגילים, אבל זה היה שיקול מקצועי"

שרון דרוקר: "אוהדי ירושלים עשו אווירה מדהימה. היה משחק טוב, בהרבה רגעים הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו. אנחנו עוד מחפשים כדי לעשות את הקבוצה הזאת יותר טובה, אבל אני רואה ניצוצות טובים. אני חושב שאנחנו צריכים להיות יותר קבוצתיים, לשתף יותר שחקנים כדי שלא יהיו פערים בתוך הקבוצה מבחינה התקפית".

עוד באותו נושא

עידו פליישר: "ההצלחה של העתודה הראתה שיש צעירים שראויים לצ'אנס"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. דני מרון
ברוך השב. סטודמאייר/דני מרון
שחקני הפועל אילת דייויד כהן, יהונתן שולדבראנד. דני מרון
יש עוד עבודה. כהן ושולדבראנד/דני מרון
seperator

מהלך המשחק

רבע 1

הפועל ירושלים פתחה עם תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, כריס ג'ונסון, ליאור אליהו וג'וש אואנס, בעוד אילת העלתה את אבי בן שימול, אלייז'ה בריאנט, לנזל סמית', ג'אן פייר טוקוטו ועידן זלמנסון. בריאנט קלע עשר נקודות מהירות וקבע 9:17 לאילת, פלדין צימק בצד השני, ובסיום הרבע הראשון הוליכו הדרומיים 17:20.

שחקן הפועל ירושלים ג'וש אואנס. דני מרון
ג'וש אואנס עולה לדאנק/דני מרון

רבע 2

סטודמאייר שנכנס בסוף הרבע הראשון התכבד בנקודות בכורה מחדשות, בלאט סייע לירושלים להשלים את המהפך וג'ונסון קבע 25:28. דקות טובות של פלדין ובר טימור הורידו את הירושלמים לחדרי ההלבשה ביתרון 38:42. פלדין קלע 10, בריאנט קלע 15 מהצד השני.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. דני מרון
אליהו/דני מרון

רבע 3

דקות טובות של אואנס העלו את הלבנים ל-45:51, ג'ייקובן בראון סוף סוף נכנס לעניינים וקבע 47:54, בר טימור צלף שלשה מהפינה וקבע יתרון דו-ספרתי, ולרבע המכריע עלו הירושלמים ביתרון מבטיח של 51:62.

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. דני מרון
בלאט/דני מרון

רבע 4

סמית' הוריד ל-64:58, אואנס קלע ארבע נקודות רצופות, קטע את המומנטום האילתי ו-4:40 דקות לסיום קבע 64:74. היריבה הצליחה לצמק במעט, אך לא יותר. זה נגמר ב-74:78 לירושלים.

שחקן הפועל אילת יהונתן שולדבראנד שומר על שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. דני מרון
שולדבראנד מול סטודמאייר/דני מרון
שחקן הפועל אילת לנזל סמית'. דני מרון
סמית'/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. דני מרון
בראון/דני מרון
שחקן הפועל אילת עידן זלמנסון מול שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. דני מרון
זלמנסון מול אליהו/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים בר טימור. דני מרון
טימור/דני מרון
תקציר: הפועל ירושלים - הפועל אילת 74:78. one
פלדין/one
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
קטש/דני מרון
מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. דני מרון
דרוקר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully