וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל האריך את חוזהו בברייטון בעונה נוספת, יישאר עד 2020

הקשר בן ה-30 שחוזהו אמור היה לפוג בסיום העונה הנוכחית יישאר לעוד עונה אצל השחפים. המנג'ר כריס יוטון שיבח: "תמיד אפשר לסמוך עליו. הוא חלק בלתי נפרד מהמועדון בארבע השנים האחרונות"

בירם כיאל ממשיך לעשות חיל באנגליה: הקשר הישראלי (30) חתם היום (שישי) על חוזה לעונה נוספת בברייטון, עד יוני 2020. אם אכן יישאר בקבוצה עד תום החוזה, הוא ישלים במדיה חמש עונות.

"אני מאושר עבור בירם, שהוא חלק בלתי נפרד מהסגל שלנו ושחקן שנאמן למועדון מהרגע שהצטרף אליו לפני כמעט ארבע שנים", אמר מנג'ר השחפים כריס יוטון. "הוא שחקן שתמיד אפשר לסמוך עליו, והוא הוכיח את זה שוב במשחק האחרון מול טוטנהאם, כשהוא נכנס למשחק מוקדם ועשה עבודה מצוינת בקישור. היו לו גם תקופות קשות שנבעו בעיקר מכמה פציעות, אבל הוא תמיד חזר מהן חזק. אני שמח מאוד שהוא הסכים לחתום לעוד עונה".

כיאל הצטרף לברייטון מסלטיק בינואר 2015, ומאז הפך לחלק אינטגרלי מהקבוצה, שבזמנו הייתה עדיין בצ'מפיונשיפ. הוא הספיק לערוך 110 הופעות במדי קבוצתו הנוכחית ולכבוש ארבעה שערים, ולקראת עונת 2017/18 סוף סוף הגשים את החלום ועלה עם הקבוצה לפרמיירליג. העונה הוא שותף בשני משחקי פרמיירליג, האחרון שבהם כאמור בהפסד 2:1 לטוטנהאם.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פראלימני הקפריסאית שהובסה 5:0 על ידי אפולון לימאסול. קבוצתו של השוער הישראלי נמצאת במקום התשיעי עם שלוש נקודות, כשהשוער סופג 11 שערים בארבעה משחקים עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully