וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חוששת: סמואל אומטיטי הפצוע עלול להיעדר מספר חודשים

ב"אס" טוענים כי ייתכן והבלם הצרפתי סובל מקרע באחת מרצועות הברך. בלי קשר, הקטלאנים ינסו לצרף בחלון של ינואר מגן שמאלי שיגבה את ג'ורדי אלבה, ומה התחדש בגזרת פול פוגבה?

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

חשש גדול בברצלונה מפציעתו של סמואל אומטיטי. הצרפתי סובל מפציעה בברך וב"אס" העלו את האפשרות כי מדובר בקרע באחת הרצועות, מה שישבית אותו למספר חודשים. מרכז ההגנה של הקטלאנים גם כך דליל, עם ג'רארד פיקה שפתח את העונה בצורה בינונית למדי, קלמן לנגלה שצורף במהלך הקיץ ותומאס ורמאלן, שאמור היה להיות שחקן ספסל ותו לא.

האלופה ספגה ביקורות רבות בעקבות ההפסד הסנסציוני ללגאנס, ונראה שלפחות חלק ממנה היא לקחה לתשומת ליבה. על פי דיווח ב"אל מונדו דפורטיבו", הקטלאנים החליטו להתחזק במגן שמאלי בחלון ההעברות בחודש ינואר, אחרי שנוכחו לדעת שהעמדה חלשה למדי כשהיא לא מאויישת על ידי ג'ורדי אלבה.

אלבה בן ה-29 סובל לאחרונה מלא מעט פציעות קטנות, ובברצלונה מכירים בכך שיש צורך בגיבוי איכותי. תומאס ורמאלן תופקד כמגן שמאלי מול לגאנס, אבל שוב אכזב וממילא לא מדובר בעמדה המועדפת עליו. בתחילת העונה ארנסטו ואלוורדה בנה על חואן מירנדה בן ה-18 לעמדת המגן השמאלי המחליף, אולם לעת עתה הוא עדיין לא נראה מוכן לקבל דקות.

סמואל אומטיטי עם מוניר שחקני ברצלונה. רויטרס
ברצלונה מחזיקה אצבעות. אומטיטי לצד מוניר/רויטרס

בתוך כך, נמשכות השמועות על מעבר של פול פוגבה לקטאלוניה. העיתונאי גיאם בלאגה אמר אמש ש"ברצלונה אמנם לא הגישה הצעה על פוגבה בקיץ האחרון, אבל אם הוא יהיה על המדף עכשיו, הם לחלוטין ירצו לצרף אותו".

אתמול התייחס דובר הקבוצה ז'וספ ויווס לשמועות, ואמר ש"שואלים אותי לא מעט על זה, אבל אנחנו לא מדברים על שחקנים שהם לא חלק מברצלונה". כך או כך, גם ההיתכנות הכלכלית לעסקה לא נראית גבוהה במיוחד. אמש דווח באנגליה כי "ברצלונה תתקשה לשלם את תג המחיר על פוגבה. 100 מיליון יורו זה הרבה יותר ממה שהיא מוכנה לשלם כרגע".

עוד באותו נושא

נאצ'ו צפוי לפתוח על חשבון מרסלו. סאול: "לעולם לא אעבור לריאל"

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה חוגג. רויטרס
ברצלונה עדיין לא אמרה נואש. פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully