וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וארן חוזר לסגל בית"ר, לוזון: "התקשנו מול סכנין אך ורק בגללנו"

28.9.2018 / 8:37

החלוץ שנעדר משני המשחקים האחרונים ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מול קרית שמונה (שבת, 20:30, ספורט 4). לוזון על סילבסטר: "חלוץ לא תמיד נמדד רק בשערים. אם ימשיך ככה, הגולים יבואו"

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון עם הבעלים משה חוגג. מערכת וואלה!
ניצנים חיוביים. גיא לוזון עם משה חוגג/מערכת וואלה!

אחרי שהשיגה סוף סוף ניצחון בכורה במחזור הקודם מול בני סכנין, בית"ר ירושלים רוצה להמשיך את המומנטום גם מחר (שבת, 20:30, ספורט 4) במשחק החוץ מול עירוני קרית שמונה. ערב פתיחת המחזור החמישי מדורגת הקבוצה של גיא לוזון במקום ה-10 עם 4 נקודות מתוך 12 אפשריות, והיא מודעת היטב לכך שכדי ליצור רצף חיובי עליה לשמור טוב יותר על שערה שלה, אחרי שספגה בכל תשעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

לקראת המשחק, ערכו הבית"רים מסיבת עיתונאים בו הודיעו כי אנתוני וארן שנעדר משני המשחקים בשל פציעה חוזר לסגל. "התקשינו מול סכנין לא בגלל סכנין, אלא בגלל שלא עמדנו נכון והיו פערים בין קו ההגנה לקישור. ברגע שנתקן את הבעיות אצלנו, יהיה להם יותר קשה לבוא לידי ביטוי", אמר לוזון בהתייחס להתקפה המסוכנת של קרית שמונה.

בנוגע ליקוב סילבסטר שמרבה להחמיץ לאחרונה: "סילבסטר עשה משחק מצוין, חלוץ לא תמיד נמדד רק בשערים, הוא לחץ, פינה שטחים והחמיץ, אבל זה חלק מהמשחק. אף פעם אין לי טענות לשחקן שמחמיץ, אלא לשחקן שלא עובד, לא זז. אם הוא ימשיך בצורה הזאת, גם הגולים יבואו".

דוד קלטינס הוסיף: "אני עבדתי קשה מאוד כדי לחזור לשחק. אני יודע שאני מוכן למשחק הזה, ומקווה להישאר בקו הבריאות".

על הקהל: "את העוצמות של הקהל של בית"ר כולם מכירים, זו זכות שיש לנו את הדחיפה הזאת. אנחנו צריכים לקוות שהוא ימשיך לעמוד מאחורינו גם בתקופות פחות טובות".

עוד בנושא

ההרכבים, המספרים והעדכונים: הכל לקראת המחזור החמישי בליגת העל
בית"ר הופתעה מההעמדה לדין, תנסה לאתר את האוהד שפגע בקוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully