וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רוג'ר ככל הנראה יירד לספסל בדרבי ביום שני

קובי רפואה מתכנן שינוי אחד מפתיע בהרכב, כששי אליאס תורגל באימון על חשבון הקשר הברזילאי המאכזב. אוראל דגני אמור להיות כשיר ולפתוח. הקבוצה נקנסה ב-2,000 שקל על התפרצות אוהד לכר הדשא

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל תל אביב נערכים לדרבי ביום שני ובקבוצה מדווחים על מוטיבציה גבוהה בקרב השחקנים לקראת המשחק. "זה משחק שיכול לשנות הכל בקבוצה, תוצאה טובה והתחושות אצל כולם ישתנו", אמרו במועדון. כל הכרטיסים שהוקצו עבור אוהדי הפועל תל אביב למשחק כבר נמכרו.

לקראת המפגש עם מכבי תל אביב קובי רפואה ככל הנראה יערוך שינוי אחד, ומפתיע, בהרכב. היום תרגל המאמן את שי אליאס במקומו של רוג'ר ונראה שהקשר הברזילאי יירד לספסל. אוראל דגני הסובל מפציעה בכתפו אמור לפתוח בהרכב.

האדומים נקנסו היום בקנס של 2,000 שקל בשל התפרצות אחת מאוהדי הקבוצה במהלך המשחק מול הפועל חיפה. "מה שלא מצוין בדו"ח הוא כי בסופו של יום נתפס האוהד על ידי שני הקב"טים שלנו", אמר הבעלים זאב גרינברג. "למרות שהוא הסביר שהוא נדחף לא הסתפקנו בזה ומסרנו את שמו למשטרת ישראל והגשנו תלונה. אנחנו נמצאים בקשר יום יומי עם המשטרה וממתינים להחלטתה לדעת מה לעשות עם האוהד. שמו של האוהד ידוע, אנו מתכוונים לשלוח לו מכתב התראה ולאחר סיום החקירה ופרסום תוצאותיה להגיש תביעת נזיקין נגדו".

הפועל תל אביב: לחץ גדול לפני הדרבי, אוראל דגני ישחק עם זריקה
ביקורת בהפועל תל אביב על החתמת קאיו. רפואה: "הוא כוח משמעותי"

שי אליאס שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
יוקפץ ל-11? אליאס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully