וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיזאו פרש, נשיא בנפיקה: "הגעת לפני 15 שנה ועשית כאן היסטוריה"

הבלם הברזילאי בן ה-37, שהצטרף לקבוצת הפאר הפורטוגלית בשנת 2003, כיהן כקפטן יותר מעשור וזכה ב-20 תארים, זכה לפרידה מרגשת: "החלטתי שזה הרגע המתאים. אמשיך לעבוד במועדון"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

סופה של תקופה: לואיזאו, בלמה הוותיק של בנפיקה ליסבון, פרש אתמול (שלישי) באופן רשמי ממשחק פעיל וזכה לפרידה מכובדת באצטדיון האור. הבלם הברזילאי בן ה-37, שהגיע לבנפיקה בקיץ 2003 מקרוזיירו, שיחק 15 עונות במועדון בהן ערך 538 הופעות בכל המסגרות וכבש 47 שערים. הוא כיהן כקפטן המועדון משנת 2006 וזכה ב-20 תארים שונים עם קבוצתו בזירה המקומית. בעונה שעברה שיחק ב-24 משחקים בכל המסגרות, אך ניכר היה שגילו המבוגר משפיע עליו. הוא פתח את העונה הנוכחית עם הקבוצה אך לא שותף באף משחק, ואתמול בחר להודיע על פרישה מיידית. לואיזאו גם ערך 44 הופעות בנבחרת ברזיל בין השנים 2001 ל-2011.

"זאת הייתה תקופה ארוכה ונפלאה. החלטתי שזה הרגע המתאים לפרוש, תודה לכולכם", אמר הבלם, שחשף שימשיך לעבוד במועדון: "הכל מכוון לזה. אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה התפקיד, אבל אני אמשיך לעזור לחבריי לקבוצה. בעתיד נדע מה יהיה התפקיד". נשיא המועדון, לואיס פיליפה ויירה: "תודה לך קפטן. אני זוכר את היום בו הגעת לכאן, לפני 15 שנה, כבחור צנום. בירכתי אותך ואמרת לי שאתה רוצה לעשות היסטוריה עם בנפיקה, ואכן עשית. אני רוצה להודות לך מאוד על האישיות, ההקרבה, המקצוענות והמנהיגות. זה לא הסוף עבורך, אלא תחילתו של אתגר חדש. לנצח תישאר חלק מאיתנו".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דייגו סימאונה: "כבר אמרו שאנחנו במשבר, אבל לא התייחסנו לזה"
"ז'וזה מוריניו במלחמה עם שחקני מנצ'סטר יונייטד", החזית עם פוגבה מתחממת

שחקן בנפיקה לואיזאו עם הנשיא לואיס פיליפה ויירה. אתר רשמי
"לנצח תישאר חלק מאיתנו". לואיזאו עם לואיס פיליפה ויירה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully