וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: עירוני נס ציונה מחפשת מקום בסיבוב המוקדמות השני ביורופקאפ

הכתומים יצאו לשודרטליה בשבדיה לקראת גומלין מוקדמות הסיבוב הראשון במפעל של פיב"א, כשהם סוחבים יתרון בן 5 נקודות מהמשחק הראשון בלב המושבה. שביעות רצון מההשתלבות של גלאדנס וההנהגה של קוק

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. ברני ארדוב
טל דן/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה תחפש מחר (רביעי) כרטיס לשלב המוקדמות השני של היורופקאפ כשתתארח בשבדיה אצל שודטרליה המקומית, בגומלין שלב המוקדמות הראשון. הכתומים מגיעים למשחק אחרי ניצחון דחוק 67:72 במשחק שנערך ביום שישי בלב המושבה, ובתקווה שיתרון 5 נקודות יספיק להם כדי להגיע לשלב השני.

נס ציונה יצאה מוקדם הבוקר לשטוקהולם, בירת שבדיה, ומשם תעשה את הדרך לעיר שודרטליה בנסיעה באוטובוס. הכתומים יצאו עם הרבה מאוד אופטימיות כי הם יכולים להשלים את העבודה ולעלות לסיבוב השני שם מחכה להם קלוז' נפוקה הרומנית, התחנה האחרונה לפני עלייה לשלב הבתים של המפעל.

בקבוצה מאוד מרוצים מהכניסה של הסנטר מיקל גלאדנס לעניינים. שחקן הפנים הוותיק הצטרף לכתומים בחוזה זמני בשל הפציעה של ג'ראלד לי, שלא שיחק במשחק הראשון בין הקבוצות, ומפגין יכולת טובה גם במשחקי האימון וגם באימונים. מי שעוד זוכה למחמאות הוא דקוואן קוק, שממשיך לעונה שנייה במועדון. קוק היה אחד הכוכבים של נס ציונה אשתקד, ופתח את העונה הנוכחית בכושר נפלא, והתקווה היא שיוכל לסחוב את השחקנים של נדב זילברשטיין לפחות סיבוב נוסף באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully