וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: ריינן ולביא יפתחו בהרכב הירוקים

רוטן פרסם את ההרכב שיפתח נגד הצהובים (20:45, ספ' 5): הבלם ההולנדי יחליף את חבשי, גם הקשר יפתח. קראמר יחזור מההשעייה ישר לחוד, מנחם ימשיך כמגן, קהת ומזרחי מחוץ לסגל

גמרהסתיים26/09/2018
מכבי חיפה
  • עוואד (42)
2:1
  • (32) אצילי
  • (85) עטר
מכבי תל אביב
צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

מכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, פרסם את ההרכב שיפתח היום (רביעי, 20:45, ספורט 5) בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב. נטע לביא ואטיין ריינן יפתחו בהרכב, כשהבלם ההולנדי ישתף פעולה עם אליסון דוס סנטוס במקומו של עאיד חבשי. רמי גרשון בחוץ, ומי שימשיך לשחק בעמדת המגן השמאלי יהיה סאן מנחם. בהתקפה מיכיל קראמר יחזור מהשעייה ויפתח לצד מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביציה. מי שלא יהיו בסגל הם אופיר מזרחי ורועי קהת. סינטאיהו סלליך ישלם את מחיר הטעות במשחק הליגה האחרון ויתחיל את המשחר על הספסל.

מיכיל קראמר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יש לו מה להוכיח. קראמר/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב

מחזיקת גביע הטוטו המכהנת רוצה לשמור על התואר ולהניף אותו בפעם השישית בתולדותיה. ולאדן איביץ' הזהיר את שחקניו לקראת המשחק: "מכבי חיפה זה מועדון גדול עם הרבה כבוד. זה גמר גביע, חייבים לבוא במחויבות מלאה. אמנם ניצחנו אותם במחזור הראשון, אבל היה לנו קשה מאוד. זה מועדון גדול בישראל, אבל אנחנו מחזיקי הגביע".

המאמן הסרבי מתכנן לא מעט שינויים בהרכב. אופיר דוידזאדה, שנפצע במשחק האחרון והוחלף בהפסקה, אמור לפנות את עמדת המגן השמאלי לאנריק סבוריט שחזר בעצמו מפציעה. ז'איר אמאדור, שנכנס כמחליף בשבת, צפוי להתייצב לצד שרן ייני במרכז ההגנה, כשגם דור פרץ שלא שותף ב-1:2 על מכבי נתניה ועומר אצילי מיועדים לפתוח.

דור פרץ מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור להרכב אחרי שלא שותף בשבת. דור פרץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully