וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "יצאנו מביהמ"ש בלי תובנות". שם החשוד יפורסם ב-12:00

25.9.2018 / 9:18

במועדון עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בנוגע לשחקן שחשוד שדרס והפקיר את שני הנערים בתל אביב בלילה בין ראשון לשני ומתפללים להחלמת הפצוע האנוש: "סיטואציה קשה מאוד"

צלמים זמניים מורשים

במ.ס. אשדוד יערכו הבוקר (שלישי) לפני האימון שיחה עם השחקנים בה יעדכנו באשר לכל מה שידוע להם בנוגע למעורבותו של שחקן הקבוצה בתאונת הדרכים הקשה שהתרחשה בלילה שבין ראשון לשני, ובמהלכה נפצעו שני נערים בני 16 כשאחד מהם במצב אנוש ונאבק על חייו. שחקן הקבוצה שאמש הוארך מעצרו ביומיים נוספים, היה אמור להשתתף הבוקר באימון הנבחרת הצעירה של ישראל וראשי הנבחרת עודכנו לאורך כל היום אתמול באשר להתפתחויות.

"האמת היא שיצאנו בלי שום תובנות מבית המשפט", אמר הבוקר דובר הקבוצה, אוהד צוויק, "הגענו אמש להיות שם ולשמוע פרטים על מה שאירע, אבל כל הניסיונות של עורך הדין של השחקן לשמוע מהחוקר המשטרתי מה פרטי התאונה והיכן השחקן נעצר, לא העלו דבר. רק השופט היה חשוף לפרטים שהעבירה לו המשטרה כדי שיאריך את המעצר, כך שגם ברגע זה אנחנו לא יודעים הרבה על נסיבות התאונה ובטח שלא על המעצר".

היום ב-12:00 בצהריים אמורה להיחשף זהותו של הכדורגלן בהוראת בית המשפט, אם כי עורך דינו, אלון שליכטר, עשוי לערער ולדרוש שזהותו לא תיחשף.

עוד בנושא:

מעקב במצלמות ומעצר בדרום תל אביב: המצוד אחר הכדורגלנים החשודים
שני כדורגלנים מליגת העל נעצרו בחשד לפגע וברח, הלם במועדונים

פגע וברח בת"א - ביהמ"ש האריך את מעצרו של החשוד בתאונה שבה נפצע באורח קשה מאוד נער בן 16. יותם רונן
החשוד בבית המשפט/יותם רונן

"אני לא יודע מדוע המשטרה קובעת שהשחקן משבש חקירה", אמר הבוקר שליכטר, "אולי זה מכיוון שהוא שומר בינתיים על זכות השתיקה. מדובר באדם נורמטיבי שלא הסתבך מעולם עם החוק וגם כשמדליפים שבדמו נמצאה כמות אלכוהול הגבוהה פי חמישה מהמותר, צריך לדייק כי הנתון הזה רלוונטי לנהג צעיר. אם הוא היה בן 24 ויום, הכמות שנמצאה הייתה תקנית לגמרי. זה לא שהוא שתה לשוכרה באותו לילה. אני לא מבין מדוע המשטרה לא שיתפה אותנו במידע בבית המשפט. אני יודע מהלקוח שלי את הפרטים, אבל אני צריך לדעת מה המשטרה יודעת ואת זה לא מסרו לי".

שליכטר יפגש במהלך היום פעם נוספת עם השחקן לקראת הדיון שייערך מחר בתום הארכת המעצר. לוואלה! ספורט נודע כי אתמול במהלך היום הוצע לשחקן להחליף עורך דין למישהו עליו קיבלו באשדוד המלצות, אבל הוא סירב וביקש להישאר עם שליכטר. יתכן כי היום בכל זאת, יצטרף עורך דין נוסף להגנת השחקן.

בתוך כך מתפללים במ.ס אשדוד להטבה במצב הפצוע האנוש בתאונה. גורם במועדון אמר: "הסיטואציה הזו, שאתה עומד פיזית בין בית המשפט בתל אביב לבין המחלקה בה שוכב הנער שנאבק על חייו, היא אחת הקשות שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully