וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: פלומן על הכוונת של כמה קבוצות, סעיף השחרור: חצי מיליון יורו

25.9.2018 / 8:40

שחקן הכנף הצרפתי של הפועל חדרה כבר נמצא תחת מעקב של קבוצות בליגת העל. בקבוצה מצננים את ההתלהבות מפתיחת העונה הנפלאה ומחמיאים לניסו אביטן על בחירת הזרים המוצלחת

שחקן הפועל חדרה, לוסיו. שלומי גבאי
חיכה הרבה זמן לשער הראשון. לוסיו/שלומי גבאי

בהפועל חדרה הסכימו אמש (שני) עם דבריו של ניסו אביטן אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה, לפיהם הקבוצה בסך הכל אוגרת נקודות בכדי להישאר בליגה. חדרה צברה כבר 10 נקודות מ-12 אפשריות, אבל במועדון אמרו: "אנחנו יודעים עם איזה תקציב אנחנו, עם איזה סגל ושהאפשרויות שלנו לחיזוק בינואר מוגבלות. אנחנו לא משלים את עצמנו, אבל מצד שני יודעים שיש לנו קבוצה חזקה ואיכותית שתבוא לכל משחק לתת פייט".

אביטן מודע לכך שלמרות ההצלחה של פתיחת העונה, בהמשך העונה יגיעו גם תקופות הקשות עוד יגיעו, ושההתלהבות של פתיחת העונה תדעך והמשחקים יהפכו ליותר קשים. המאמן אמר: "באיזשהו מקום הניצחונות האלה גם יעלו לנו במחיר מסויים כי מכבדים אותנו יותר ומתכוננים אחרת למשחקים נגדנו".

במועדון היו מרוצים מהשער הראשון העונה של לוסיו, שגם בישל בהמשך. במועדון מציינים את כל הזרים של הקבוצה כשידרוג משמעותי ומפרגנים לאביטן ולצוות המקצועי על הבחירה המדוקדקת. אגב, כמה קבוצות כבר מתעניינות באנז' פרדי פלומן לקראת ינואר. סעיף השחרור של שחקן הכנף הצרפתי עומד על חצי מיליון יורו.

עוד בנושא

עוד הפתעה: הפועל חדרה גברה 0:2 על הפועל חיפה
ניסו אביטן מתעקש: "אנחנו אוגרים נקודות, לא נסתנוור"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully