וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון יודע ש"הלייקרס רחוקים מאוד מהווריירס", קוואי וכרמלו בחיים חדשים

לברון ג'יימס מודה שהקבוצה שנבנתה בלוס אנג'לס צפויה ל"מהמורות בדרך", קוואי לאונרד מתעקש שהוא "בחור כיפי" (ומנסה לצחוק), כרמלו אנתוני מוכן לדבר על לעלות מהספסל ביוסטון, וגם בסן אנטוניו שמחים ש"נגמרה הדרמה". ומה לעזאזל רואה אולדיפו לפני השינה? סבב מהמדיה דיי

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
ככה נראה רגע ממוצע בחייו. לברון והמצלמות 0)צילום: רויטרס)/AP

לברון ג'יימס ערך אתמול (שני) מסיבת עיתונאים ראשונה בלוס אנג'לס לייקרס, והודה שלקבוצתו מצפה עוד דרך ארוכה עד לאליפות. הכוכב הגדול של הליגה הצטרף לייקרס, שבונה קבוצה חדשה, עם לא מעט סימני שאלה, ולברון מודה שמצפה לקבוצה מהוליווד עוד "הרבה עליות וירידות".

"יש לנו עוד דרך ארוכה מאוד כדי להגיע לגולדן סטייט", אמר לברון כשנשאל אם הלייקרס יכולים לקרוא תיגר על האלופה, "הם יכולים להמשיך בדיוק מאיפה שהם הפסיקו, עם תחילת המחנה. אנחנו נבנים מאפס, כך שיש עוד דרך ארוכה. אנחנו לא יכולים לדאוג מה הווריירס עושים. הם עושים את זה כבר הרבה מאוד שנים".

לברון הצטרף ללייקרס יחד עם שחקנים שיכולתם שנויה במחלוקת, כמו ג'אבל מגי, לאנס סטיבנסון, מייקל ביזלי ורייג'ון רונדו. "כולנו מכירים אחד את השני, ואנחנו נצטרך להתמודד עם המהמורות שבדרך. יהיו זמנים טובים, ויהיו רעים. אם נמשיך לעבוד על התהליך ולהקריב זה עבור זה ולהיות מחויבים להצלחה, כל השאר יסתדר".

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
תחייך, כי מצפה לך עבודה קשה. לברון/AP
קוואי לאונרד שחקן טורונטו. רויטרס
לא מתחייב על העתיד. קוואי/רויטרס

קוואי מגיע לטורונטו

קוואי לאונרד הוצג אתמול בקבוצתו החדשה טורונטו רפטורס כחלק מיום התקשורת לקראת פתיחת עונת ה-NBA, וטען שהוא רוצה להתמקד בעונה הנוכחית, ולא בעתיד. "אני רוצה לשחק כאן", אמר לאונרד, שהגיע לקבוצה הקנדית אחרי תקופה סוערת בסן אנטוניו, "הגעתי לכאן בראש פתוח. אני רוצה לעשות פה דברים גדולים, להתרכז בשנה הזאת. אם אתה מסתכל על העתיד, אתה מדלג מעל להווה".

כידוע, ללאונרד יש חזוה לעונה אחת בלבד לרפטורס. כשנשאל על התוכניות שלו לטווח ארוך, אמר שהן "לשחק קריירה ארוכה ובריאה, להיות מאושר בכל מקום שבו אהיה". לאונרד, שסובל לאחרונה מתדמית אניגמטית ושנויה במחלוקת, הגדיר את עצמו כ"בחור כיפי". ספק אם ההצהרות שלו מעניקות ביטחון לטורונטו בנוגע לכוונותיו להישאר בקבוצה, כשהדיווחים הם שכבר בקיץ הבא, שבו יהפוך לשחקן חופשי, הוא ירצה לעבור לקבוצה גדולה יותר (הלייקרס?), עם עדיפות לעיר חמה יותר.

לאונרד, שנבחר בעבר פעמיים לשחקן ההגנה של השנה, עבר מסן אנטוניו לטורונטו ביולי האחרון תמורת דמאר דרוזן (ושחקנים נוספים). הוא שיחק בעונה שעברה תשעה משחקים בלבד, עם דיווחים על מתיחות גדולה בינו לבין ההנהלה של הספרס. מאמן טורונטו החדש ניק נרס אמר שהוא לא שוחח עם לאונרד על העבר, ורק ציין שהכוכב החדש שלו "נחוש להצליח". לאונרד נשאל על עצמו, והאמר ש"אני בחור כיפי, שאוהב מאוד את משחק הכדורסל".

אירוע נדיר: קוואי לאונרד צוחק! ככה זה נשמע

דווין וויד והריקוד הגדול

דווין וויד התייחס לעונת הפרידה שלו מה-NBA במדי מיאמי היט: "האם אני רוצה להיות בחמישייה? זה כמו לשאול אם אני רוצה ארוחת בוקר בבוקר. ברור. אבל אגיע למחנה, ואתחרה, לא אחשוב על זה בכלל". על מסע הפרידה שלו מהליגה אמר וויד שהוא "לא מרגיש נוח" עם זה, אבל לא אכפת לו ש"אנשים יקבלון הזדמנות להגיד לך כמה גדול היית. לא כמו גדול אתה עכשיו, אלא היית. כל הקטע של הריקוד האחרון הגיע משום מקום. ואני אפילו לא יודע לרקוד. הייתי פשוט ילד עם חלום, נתתי את כל מה שיש לי למשחק, ואני חי עם זה בשלום".

כרמלו אנתוני יוסטון רוקטס. AP
שינוי גישה? כרמלו/AP

כרמלו אנתוני מתכונן לעונה ביוסטון רוקטס

הבעלים של יוסטון רוקטס, טילמן פריטה, התייחס להצטרפותו של כרמלו אנתוני, שמגיע אחרי עונה די מאכזבת באוקלהומה סיטי: "כרמלו לא יכול היה להיות נחמד יותר, והוא מבין את התפקיד שלו - בין אם זה לפתוח בחמישייה או לעלות מהספסל". הג'נרל מנג'ר דריל מורי אמר: "עם כרמלו, אנחנו מרגישים שהעמדנו לעצמנו שחקנים מצוינים, ונוציא ממנו את המיטב". כריס פול אמר על כרמלו ש"הוא מוסיף לנו את הרעב הזה", ואמר שהדבר שהוא הכי אוהב בו זה ש"הוא לא מחטיא". ג'יימס הארדן נשאל למה לדעתו כרמלו עומד להצליח, וענה "כי יש לו אותי ואת כריס פול לצדו".

אבל השינוי המהותי מגיע מכרמלו עצמו, שבשנה שעברה, עם הצטרפותו לת'אנדר, נשאל על האפשרות שלא יהיה בחמישייה, והגיב בציניות. "מי, אני?!", שאל במסע"ת אשתקד, "היי, יש פה מישהו שאומר שאני צריך לעלות מהספסל". השנה הוא נשמע אחרת, ולא פסל את האפשרות. "נגיע למחנה ונעבוד כדי למצוא פתרון על מה צריך לעזות כדי לזכות באליפות", אמר כשנשאל על הסוגיה, "אם יגיע הזמן לזה, נדבר על זה. כל השאלות על הספסל, אני לא רוצה לענות על זה. אעשה מה שצריך כדי לעזור לקבוצה הזאת לזכות באליפות".

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
בא לעזרת חבר. הארדן/AP

החמישייה הגדולה של בוסטון

ויקטור אולדיפו חושף

כוכב אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו חושף את ההרגלים שלו, ומגלה: "בכל ערב אני צופה באחד מארבעת הסרטים האהובים עליי: שכחו אותי בבית, שכחו אותי בבית 2, שרק ומולאן. כמו כן, לפני כל משחק אני אוכל ברשת Noodles & Company".

סן אנטוניו בעידן חדש

סן אנטוניו פותחת עונה לראשונה מאז 1997/98 כשהיא בלי חבר מהשליישה הגדולה - דאנקן, ג'ינובילי, פארקר. כמו כן, היא גם בלי קוואי לאונרד, אבל עם דמאר דרוזן. "שמחתי שזה נגמר", אומר גארד הקבוצה דג'ונטה מורי על פרשת קוואי והדרמה סביבו, "לכל מקום שהלכתי אנשים שאלו אותי על זה. כל הדרמה הזאת, הספרס לא רגילים לדברים כאלה. כך שזה היה מוזר. פותחים חדשות ב-ESPN, ורק רואים קוואי והספרס, הספרס וקוואי. אנחנו פשוט שמחים שזה נגמר. באים לאימונים, בלי דרמה. עם שחקנים חדשים ומרגשים. תיה לנו שנה כיפית".

הכירו את מספר 10 בסן אנטוניו

גולדן סטייט מציגה: חמישייה לא רעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully