וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: אמארה סטודמאייר חוזר לקדנציה שנייה

24.9.2018 / 23:00

האמריקאי בן ה-35 שב לקבוצה איתה זכה באליפות בעונת 2016/17. עודד קטש: "אין צורך להרחיב על היכולת של אמארה לתרום להפועל בכל החזיתות, גם בפן המקצועי וגם ביכולת המנהיגות"

ברני ארדוב

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שני) על חזרתו של אמארה סטודמאייר לקדנציה שנייה בקבוצה. האמריקאי בן ה-35 שיחק בקבוצה מהבירה בעונת 2016/17 וזכה איתה באליפות.

לפרסום הראשון על חזרתו של אמארה סטודמאייר

מאמן הקבוצה, עודד קטש, אמר: "אני שמח מאוד שאמארה חוזר אלינו, זה לא סוד ששני הצדדים רצו לחזור ולשתף פעולה. אין צורך להרחיב על היכולת של אמארה לתרום להפועל בכל החזיתות, גם בפן המקצועי וגם ביכולת המנהיגות שהוא מביא בתוך ומחוץ למגרש. אני בטוח שכשהוא יהיה כאן, כולנו נרוויח".

במועדון שמרו על קשר עם השחקן במשך כל הקיץ ומאמינים כי הניסיון שלו יתרום לקבוצה מקצועית כמו גם יעזור בהתאקלמותם של השחקנים הזרים. סטודמאייר רצה לשחק בקבוצה גם בעונה שעברה אך לא הגיע לבסוף, זאת מכיוון שבעונה שעברה המאמן פוטיס קציקאריס לא התלהב משילובו בסגל המקצועי. קרטיס ג'רלס, שמקורב מאוד לשחקן, אף ניסה בעונה שעברה להוביל מהלך שישוב במהלך העונה, אולם זה לא יצא לפועל.

לסטודמאייר יש עבר עשיר ב-NBA. הוא נבחר שש פעמים לאולסטאר, שיחק 846 משחקים במשך 14 עונות והעמיד ממוצעים של 18.9 נקודות ו-7.8 ריבאונדים לאורך הקריירה. שנותיו הגדולות היו בפיניקס, שם שיתף פעולה עם סטיב נאש ומייק ד'אנטוני באחת הקבוצות המלהיבות והמהפכניות שידעה הליגה. בקיץ 2016 הודיע כי הוא פורש מה-NBA ועבר להפועל ירושלים, שבה יש לו אחוזי בעלות. סטודמאייר זכה עם ירושלים באליפות והעמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק בליגת העל.

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שוב בליגת העל. סטודמאייר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully