וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הפגע וברח: הוארך המעצר של שחקן אשדוד, כדורגלן קרית שמונה שוחרר למעצר בית, שחקן רעננה העיד

בית המשפט האריך ביומיים את מעצרו של שחקן מ.ס אשדוד, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח בה נפצע נער בן 16 באורח קשה, וחברו באורח קל. שחקן קרית שמונה, החשוד במעורבות בתאונה אף הוא, שוחרר למעצר בית. כדורגלן נוסף העיד

צלמים זמניים מורשים

חקירת תאונת הפגע וברח בשדרות רוקח הלילה (שבת) בתל אביב: החשוד המרכזי בדריסה, שחקן מ.ס אשדוד, הובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו ביומיים. השחקן הנוסף מעירוני קרית שמונה נעצר לאחר התאונה ושוחרר למעצר בית בן חמישה ימים.

חברו של הנהג סיפר עליו לפני הדיון בבית המשפט כי "הוא ילד זהב, אין סיכוי שהיה עושה דבר כזה". נציג המשטרה אמר בדיון כי "החשוד הפקיר את הפצועים, שיבש חקירה, לא דיווח למשטרה ולא הגיש סיוע". בדיווח שהתקבל במד"א היום על התאונה בשדרות רוקח בתל אביב, בה נפגעו שני נערים קשה וקל, נאמר: "הם שניהם שוכבים על הכביש, זה נראה לי פגע וברח. האופניים מרוסקים".

אחד הכדורגלנים החשודים במעורבות באירוע בו נפצע באורח אנוש נער בן 16 טוען כי כלל לא היה ברכב בזמן התאונה. הכדורגלן המשחק בעירוני קרית שמונה טוען כי הצטרף לרכבו של שחקן מ.ס. אשדוד, החשוד הנוסף בפרשה, רק לאחר שהתאונה התרחשה.

על פי מידע שהגיע לעירוני קרית שמונה, השחקן חזר הביתה לבדו ובשלב מסוים התקשר אליו שחקן מ.ס. אשדוד וביקש שיחבור אליו. שחקן מ.ס. אשדוד יעומת בחקירתו עם טענה זו וייתכן שייערך עימות בין שני השחקנים. עירוני קרית שמונה שכרה את עורך הדין שי גלעד לייצג את השחקן. שחקנים בקבוצה סיפרו על חבריהם שנעצר: "מדובר בשחקן שבוגר מאוד לגילו והתנהגות חסרת אחריות לא מאפיינת אותו".

בהמשך היום שוחרר השחקן מקרית שמונה למעצר בית. בקבוצה טוענים כי העובדה שהוא שוחרר לביתו, מרמזת שהמשטרה מקבלת את הגרסה שלו.

לוואלה! ספורט נודע ששחקן שלישי מליגת העל (מהפועל רעננה) נתן עדות היום בצהריים. על פי מידע שהגיע מהשחקן של קרית שמונה, בילה איתם שחקן שלישי מליגת העל, ולפני התאונה, בסיום הבילוי, לקח שחקן קרית שמונה את השחקן מהפועל רעננה לביתו. מבחינתו זו הוכחה לכך שלא היה במקום התאונה בעת שקרתה. יש לציין כי אין חשד בנוגע לשחקן השלישי כי היה מעורב בתאונה או ידע עליה. בשלב זה החשד העיקרי נגד שחקן קרית שמונה הוא כי ידע על המעשה ולא דיווח עליה.

עוד בנושא
שני כדורגלנים מליגת העל נעצרו בחשד ל"פגע וברח", הלם במועדונים

תאונת פגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב -24 ספטמבר 2018. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה בשדרות רוקח/חטיבת דובר המשטרה

מ.ס אשדוד פרסמה הודעה בה נאמר: "מועדון ספורט אשדוד מצר על האירוע בו היה מעורב שחקן הקבוצה. בשעות אלו אני למדים את פרטי המקרה ועוקבים בדריכות אחר החקירה. השחקן הינו שחקן צעיר וחיובי, שייתכן כי שגה. בשעה זו כשהחקירה עוד בעיצומה אנו תומכים בו ומסייעים בייצוג המשפטי שלו ולכשיתבררו העובדות נגיב בהתאם להן. מעל לכל אנו מייחלים לרפואה שלמה של הנערים הפצועים ושולחים להם איחולי החלמה מהירה".

גם עירוני קרית שמונה מסרה תגובה רשמית: "מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קרית שמונה שמר על איפוק לאורך כל שעות היום ועל אף הלחצים והדיווחים השונים בתקשורת בדבר מעורבות כזו או אחרת של שחקן המועדון בתאונת הדרכים הקשה, בחר המועדון להמתין לבירור כל הפרטים על ידי הגורמים הרלוונטיים על מנת להתייחס באופן אחראי ורשמי לנושא. ראשית ומעל הכל המועדון מאחל החלמה מהירה לנפגעים בתאונה ומי יתן וישובו בריאים במהרה לביתם. בנוגע לשחקן: שחקן הקבוצה נעצר בחשד למעורבות בארוע תאונתי ופגע וברח. הוא נחקר מספר פעמים, נענה לכל דרישות החוקרים, ענה על כל שאלותיהם ומסר גרסה מפורטת ובסופו של יום שוחרר לביתו למעצר בית אך יתכן כי גם זה יופסק בהתאם להתפתחויות. כל מידע נוסף עלול להתפרש כשיבוש חקירה ולכן מן הראוי להסתפק בכך. מעבר לכך כל מה שחשוב באמת כרגע הוא להתפלל יחד עם המשפחות לשלומם של הפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully