וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקפצה לילית לנתב"ג: הפועל תל אביב תנסה לעבור את שרלרואה

23.9.2018 / 16:20

עם יתרון שלוש נקודות מהמשחק הראשון, ויותר מ-300 אוהדים אדומים ביציעים, תנסה הקבוצה של דני פרנקו להעפיל לשלב המוקדמות השני בליגת האלופות (ב', 21:30, 5+ לייב). הטיסה בוטלה בשעת לילה מאוחרת

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. מגד גוזני
רוטציה קצרה. דני פרנקו/מגד גוזני

הפועל תל אביב תתארח מחר (שני, 21:30, 5+ לייב) בבלגיה אצל ספירו שרלרואה, למשחק הגומלין בשלב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות של פיב"א. האדומים סוחבים יתרון בן שלוש נקודות מהמשחק הראשון בדרייב אין, וינסו לשמור עליו כדי להעפיל לסיבוב השני, בו מחכה להם באקן ברס הדנית שהעפילה לשם אחרי ניצחון כפול על לסטר ריידרס.

בשעת לילה מאוחרת קיבלו במועדון הודעה כי הטיסה המתוכננת שלהם להיום בצהריים בוטלה, ובהתארגנות זריזה מצאו האדומים טיסה ל-17 אנשים - 10 שחקנים ועוד שבעה אנשי צוות, שהגיעו לנתב"ג באמצע הלילה ונחתו בבריסל. הקפטן הפצוע רביב לימונד, ושני אנשי צוות נוספים, יגיעו עד הבוקר לבריסל. אחרי מספר שעות התארגנות, מצאו במועדון אולם בו יוכלו להתאמן היום, כאשר בתוכנית המקורית היו אמורים לערוך את האימון המסכם בדרייב אין, ובאולם בו ייערך המשחק לערוך רק אימון קליעות.

בצוות המקצועי מקווים כי יוכלו למצוא את הפתרונות כדי לגבור בפעם השנייה על שרלרואה תוך מספר ימים. במשחק הראשון נתקל דני פרנקו ברוטציה קצרה במיוחד, בעיקר בעמדות הגארד לאור הפציעה של לימונד, והקבוצה רשמה נדנדה גדולה ביכולת. גם מחר צפוי ים מדר בן ה-17 לזכות בדקות משחק רבות, כשמי שיוביל את הקבוצה הוא דאלאס מור האמריקאי.

אחרי המחלוקות בין המועדונים לגבי זכויות השידור, נמצא פיתרון והמשחק ישודר בסופו של דבר בערוץ 5 פלוס לייב. ההערכות הן שלמעלה מ-300 אוהדים אדומים ביציע, כשהמספר הסופי אינו ידוע שכן מכירת הכרטיסים תימשך מחר בערב, צפויים ליצור אווירה חמה לשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully