וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: מנהלת הליגה הלאומית הודיעה שתשבש את פתיחת הליגה

23.9.2018 / 12:21

דירקטוריון מנהלת הלאומית החליט לפתוח בעיצומים: קבוצות ליגת המשנה לא יתייצבו למשחקי הגביע. המחאה בעקבות ההחלטה של איגוד הכדורסל שמספר העולות והיורדות לא ישתנה העונה

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
המחאה החלה. יוחננוב/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל הודיעה היום (ראשון) בתום ישיבה שערכה כי לא תפתח את משחקי הליגה בעוד כשבועיים וכן שקבוצות הליגה הלאומית לא תשתתפנה במשחקי סיבוב א' של גביע המדינה שייערכו בהמשך חודש אוקטובר.

"מנהלת הליגה הלאומית התכנסה הבוקר לישיבת חירום, והחליטה כי לאור העובדה שגם העונה תהיה רק עולה אחת מהליגה הלאומית לליגת העל, וזאת בניגוד להתחייבויות, סיכומים והחלטות בנושא, הליגה הלאומית לא תפתח את העונה כסדרה וקבוצות הליגה לא ישתתפו במשחקי גביע המדינה", כך הודיע יו"ר מנהלת הליגה הלאומית עוגן יוחננוב, בתום הפגישה.

כזכור, בשבוע שעבר דנה הנהלת איגוד הכדורסל בסוגיית העולות והיורדות, והגדלת ליגת העל, ובתום ישיבה הוחלט כי ליגת העל תגדל ל-14 קבוצות. ההחלטה לא תהיה תקפה לעונה הקרובה, בה תהיה יורדת אחת ללאומית ועולה אחת לליגת העל, אלא רק בעונה לאחר מכן, כשטרם הוחלט על המבנה של העולות והיורדות. במנהלת ליגת העל הגיבו ואמרו כי גם לאחר שהליגה תגדל ל-14 קבוצות, לא תהיה יותר מיורדת אחת מהליגה, מה שהרתיח את אנשי הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully