וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הפסד בדרבי יערער מאוד את מעמדו של קובי רפואה

מפלה בשבוע הבא מול מכבי תל אביב עלולה להביא לזעזוע על הקווים: "את הסגל כבר אי אפשר לשנות". השחקנים מתלוננים: ההתנהלות של רפואה מוסיפה לחץ. חשש מהפציעה של אוראל דגני

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. "מדאיג כמה שאנחנו חלשים"

ככל שהעונה מתקדמת, הפועל תל אביב הולכת ונעשית פסימית יותר. בתחילת העונה, אחרי כמה משחקים טובים בגביע הטוטו, הקבוצה הייתה מלאה באופטימיות. אתמול (שבת), אחרי ה-0:0 עם עירוני קרית שמונה, נשמעו זמירות אחרות לגמרי. "מדאיג כמה שאנחנו חלשים, וזה אחרי שעדיין לא שיחקנו מול אף קבוצה חזקה באמת. ביכולת הזאת אין לנו שום סיכוי הדרבי", הודה אחד השחקנים.

עוד בנושא

הפועל תל אביב וקרית שמונה נפרדו ב-0:0 מאכזב
רפואה: "היה כמו משחק קזינו, אבל לא הצלחנו בהימור"

אמיר עגייב הפועל תל אביב. קובי אליהו
העיניים לדרבי. שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים/קובי אליהו

2. הפסד בדרבי יערער מאוד את מעמדו של קובי רפואה

הדרבי בשבוע הבא עשוי להיות צומת מכריע בעונה של הפועל תל אביב. הפסד, ומעמדו של קובי רפואה עלול להתערער מאוד ואף לגרום לזעזוע. מאז תחילת הקיץ שורר מתח בין המאמן לבעלים, ואם גם האוהדים יפנו את החיצים לעברו כפי שקרה בעונה שעברה עם מוטי איווניר, זה יכול להשפיע מאוד קבלת ההחלטות בקבוצה. עוד לפני המשחק אמש הביעו בהנהלה אכזבה גדולה מהיכולת של הקבוצה, ומבחינת כולם רפואה נושא באחריות לכך. "את הסגל כבר אי לשנות", אמרו בהפועל. "אף אחד לא רוצה לעשות זעזועים, אבל כל הפסד בדרבי מוציא את המועדון משיווי משקל, והכל יכול לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אין הרבה סיבות לחייך. רפואה אמש/קובי אליהו

3. אוראל דגני שוב ייעדר כמה שבועות?

לקראת הדרבי הפועל תל אביב מקווה לקבל חדשות טובות מצד הקפטן אוראל דגני. הבלם שחזר רק לפני שבוע אחרי פציעה שהשביתה אותו לחודש, נפצע שוב והפעם במפרק הכתף. דגני יעבור היום בדיקת אולטראסאונד שתקבע מה חומרת הפציעה, ובקבוצה מייחלים לכך שמדובר בחבלה קלה ולא בנזק שישבית אותו לכמה שבועות.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יתאושש בזמן? דגני/ברני ארדוב

4. השחקנים שוב מתלוננים: רפואה רק מוסיף לחץ

עם או בלי דגני, רפואה בונה לקראת הדרבי על השחקנים המנוסים יותר, בעיקר עומר דמארי ואחמד עאבד שמאכזבים עד כה. בסיום המשחק ניסה המאמן להעביר להם מסר ולדרבן אותם, בתקווה שיתעוררו בזמן מול היריבה העירונית. הפסד עלול לגרום לשינוי לא רק על הקווים, אלא גם בהרכב. קאיו אמור להמשיך להמתין על הספסל גם בדרבי, אולם הפסד עלול להקפיץ אותו ל-11, בעוד שחקנים אחרים יירדו לספסל.

כך או כך, נראה שכולם לחוצים. שחקני הפועל תל אביב המשיכו להתלונן גם אמש על הצעקות של רפואה לעברם וטענו כי התנהגותו רק מוסיפה לחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully