וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה נעצרה בגמר, פלישקובה זכתה בטורניר טוקיו

היפנית הלוהטת, אלופת ארה"ב, הפסידה בגמר 6:4, 6:4, נוצחה לראשונה אחרי עשרה ניצחונות רצופים, והודתה בסיום: "מעולם בחיי לא הרגשתי כל כך עייפה, אבל עדיין גאה"

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה. רויטרס
נכנעה. אוסקה/רויטרס

קרולינה פלישקובה גברה היום (ראשון) על נאומי אוסקה 4:6, 4:6 בגמר טורניר טוקיו (סך פרסים 799 אלף דולר), ועצרה את המומנטום של הטניסאית היפנית. אוסקה, 7 בעולם, אלופת ארה"ב ואחת הספורטאיות המדוברות בענף בעת האחרונה, הגיעה למשחק כפייבוריטית הברורה, עם עשרה ניצחונות רצופים ועם יכולת מצוינת, אבל הצ'כית ניצלה את ההגשה העוצמתית שלה על מנת להבטיח ניצחון תוך 64 דקות בלבד, כשהיא שוברת את ההגשה של יריבתה פעם אחת בכל מערכה.

עד למשחק פלישקובה בילתה על המגרש 419 דקות במצטבר, יותר מכל טניסאית אחרת כמובן ופי שניים מהדקות של אוסקה על המגרש, אבל היפנית נכנעה מהר מאוד, כשפלישקובה מסיימת את המשחק עם 11 נקודות רצופות.

"הביטחון הולך וגובר בכל משחק", אמרה המדורגת 8 בעולם פלישקובה, שזכתה ב-137 אלף דולר ו-470 נקודות דירוג, "ניצחתי כמה משחקים קשים, יותר ויותר, וכל אחד מהם נותן עוד ביטחון, מול יריבות חזקות, כך שאני מאוד שמחה". אוסקה, מנגד, התייחסה בסיום לעומס שעבר עליה בשבועות האחרונים, ואמרה: "אני מעולם לא הרגשתי כל כך עייפה, בכל החיים שלי. לא היה לי זמן לנוח, אני פשוט מרגישה תשושה. אבל לאור כל מה שעברתי בתקופה האחרונה, אני עדיין יכולה להיות גאה בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully