וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לברון נותן כבוד לכולם. הוא עדיין השחקן הטוב בעולם"

מאמן אולימפיאקוס התייחס בראיון ביוון לשחקנו לשעבר: "הוא אדם פשוט שעובד קשה", ולהבדלים בין ה-NBA לכדורסל האירופי: "באירופה למאמן יש הרבה יותר שליטה, אל תשאלו מה עדיף"

דיוויד בלאט לברון ג'יימס גמר NBA קליבלנד נגד גולדן סטייט. GettyImages
עדיין לא מצליח להתחמק מאותה שאלה. בלאט עם לברון/GettyImages

קרוב לשלוש שנים חלפו מאז שדיוויד בלאט פוטר מקליבלנד, ועדיין רב הנסתר על הגלוי: כיצד באמת נראו היחסים בינו לבין לברון ג'יימס? האם לכוכב הגדול אכן היה חלק בהחלטה לשחרר אותו? נראה שאת בלאט עצמו השאלות הללו כבר מיצו את עצמן.

"לא תתנו לי להתחמק מהשאלה הזאת אף פעם, אה?", תהה בלאט בראיון שפורסם אמש (שבת) ב"יורוהופס", בו דיבר על ההבדלים בין ה-NBA לכדורסל האירופי והתייחס, בין היתר, גם לג'יימס. "הוא עדיין השחקן הטוב בעולם, אבל מצד שני הוא גם אנושי. הוא אדם פשוט שעובד קשה ונותן כבוד לכולם בארגון".

על ההבדלים בין ה-NBA לאירופה אמר בלאט ש"זה משחק שונה לחלוטין. האורך של המשחק שונה, המהירות שונה, החוקים שונים. ויש גם גם הרבה דברים מסביב שה-NBA הרבה יותר גדול ביחס לאירופה. הבדל נוסף הוא שרק במקרים יוצאי דופן למאמן יש שליטה מוחלטת על הקבוצה, כמו באירופה. זה הבדל גדול, אבל אל תשאלו אותי מה עדיף. אני תמיד אוהב להתרכז בהווה, אחרת תפספס משהו חשוב".

כמו כן, התייחס בלאט למפגש הפיקנטי ביום שישי מול בנו, תמיר. אולימפיאקוס ניצחה, אבל פציעה קלה של הבן בוודאי העיבה על השמחה של בלאט האב. "אני מאושר שיצא לי לשחק מולו. זה ילד שעבד קשה והקריב המון כדי להגיע לרמה שהוא נמצא בה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully