וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה מתמקדת בלמצוא טרייד על באטלר. טאונס חתם על חוזה מקסימום

בעלי הטימברוולבס גלן טיילור הנחה את ה-GM סקוט ליידן ואת טום תיבודו לחפש עסקה על באטלר המתוסכל, על אף התנגדותם הנחרצת. במקביל, הסנטר חתם לחמש שנים וירוויח 190 מיליון דולר

ג'ימי באטלר עם קארל אנתוני טאונס, מינסוטה טימברוולבס. AP
הוולבס שוברים שיאי גיחוך. ג'ימי באטלר/AP

רגע לפני פתיחת מחנה האימונים, הרוחות במינסוטה ממשיכות להיות סוערות. בקשת הטרייד של ג'ימי באטלר הכניסה את הטימברוולבס לסחרור, ונראה שעל רקע ההתפתחויות גם המתיחות עם המאמן טום תיבודו גוברת. אמש (שבת) דווח בארצות הברית כי באטלר לא יתייצב ליום התקשורת של הקבוצה ולפתיחת האימונים שלה, עד שיוחלט כיצד לפעול לגביו.

מאוחר יותר דיווחו בארצות הברית בהרחבה על הקולות השונים שעולים אצל מקבלי ההחלטות של מינסוטה: בעוד תיבודו והג'נרל מנג'ר סקוט ליידן דחו בימים האחרונה הצעות לטרייד על באטלר, הבעלים גלן טיילור נחוש להעביר אותו עד פתיחת העונה ואף העביר העביר לקבוצות מסר שבכל הנוגע להצעות, יש לפנות ישירות אליו.

ג'יימס הארדן יוסטון מול קארל אנתוני טאונס מינסוטה. רויטרס
בונים עליו את העתיד. טאונס/רויטרס

כמובן שמדובר בהבעת אי אמון מוחלט של הבעלים בשני מקבלי ההחלטות העיקריים שלו, שהתעקשו להשאיר את באטלר עד סוף העונה (אז חוזהו הנוכחי יסתיים). אדריאן ווג'נראוסקי דיווח הלילה ש"הבעלים גלן טיילור הבהיר לתיבודו וליידן שבאטלר מועמד לטרייד, ושהוא רוצה לפתור את הסוגייה כמה שיותר מהר. הוא דרש מליידן לא רק לענות לשיחות מקבוצות אחרות שרוצות טרייד, אלא גם ליזום טריידים פוטנציאליים בעצמו".

על פי ESPN, הקבוצות שהביעו עניין בטרייד כה הן ברוקלין, דטרויט, מיאמי, פילדלפיה והקליפרס. חלקן, כך נטען, מוכנות לבצע טרייד עליו גם אם לא יתחייב לחתום על חוזה חדש.

ובמקביל לסערה סביב באטלר, הוולבס עשו צעד משמעותי נוסף כשהחתימו הלילה את קארל אנתוני טאונס על חוזה סופר-מקסימום לחמש שנים תמורת 190 מיליון דולר. הסנטר בן ה-22, שהעמיד בעונה החולפת ממוצעים של 21.3 נקודות, 12.3 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק, יכניס לכיס כ-30 אחוזים מתקרת השכר של הוולבס ויקווה - קרוב לוודאי ללא ג'ימי באטלר עימו הוא נמצא ביחסים מתוחים - להצעיד את הקבוצה להישגים משמעותיים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully