וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "אוהדי מכבי חיפה צעקו במחצית - בלי סולומון אין לכם מה למכור"

23.9.2018 / 7:51

במכבי פתח תקוה מרוצים: "אלישע הגיב נכון במחצית. הכניסה של תאי שינתה את המשחק". סולומון אמור לחזור מול הפועל חיפה. בניון על השריקות נגדו: "חבל שנסחפים אחרי הקומץ. למעט ליברפול, עשיתי בחיפה את השנים הכי טובות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עם שמונה נקודות בארבעה משחקים, במכבי פתח תקוה יכולים להיות מאוד מרוצים מאלישע לוי. שילוב הצעירים בקבוצה והעובדה שהצליח לנצח אמש (שבת) 1:2 את מכבי חיפה גם ללא מנור סולומון הופכים את הקבוצה לכזאת שאבי לוזון מאוד אוהב לראות. "אוהדים של מכבי חיפה צעקו לנו בירידה למחצית שבלי מנור סולומון אין לנו מה למכור. מנור הוא אולי השחקן הכי חשוב בקבוצה, אבל המשחק האחרון מוכיח שיש לקבוצה הזאת המון אופי ואור בקצה המנהרה גם אחרי שהוא יעזוב", אמרו שחקנים בקבוצה.

המחמאות ללוי הגיעו בעיקר לנוכח התגובה שלו במחצית. המאמן תרגל לאורך כל השבוע את תאי בריבו בחוד, אבל רגע לפני המשחק החליט לשנות ולהציב את מוחמד סרסור כשחקן קו. במחצית לוי הבין שטעה, הכיס את בריבו והסיט את בניון וכהן מהעמדות שלהם. "אלישע הגיב למשחק נכון. מאותו רגע שבו תאי נכנס המשחק 'נפתח' והכל השתנה. נכון שלא שלטנו על מכבי חיפה, אבל חזרנו להקשות עליה. ברגע שמאבוקה יצא, ידענו שננצח", אמרו. לוי עצמו הודה כי "היינו מודאגים מצד ימין של מכבי חיפה".

עוד בנושא

בדקה ה-90: קאניוק נתן למכבי פתח תקוה ניצחון 1:2 על מכבי חיפה המאכזבת
אוהדי מכבי חיפה שרקו בוז לשחקנים וקראו "תתפטר" למאמן. רוטן: "מבין את הקריאות"

יוסי בניון עם תומאש סיבוק שחקני מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מסר לאוהדי מכבי חיפה. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

במועדון מקווים שמנור סולומון יעמוד לרשותם מול הפועל חיפה. "לא היינו מעורבים הרבה העונה בשוק ההעברות. מאז שהגעתי הבאנו שחקן ישראלי אחד בלבד, גידי קאניוק, אבל ידענו לבנות את הקבוצה נכון", אמר לוי הלילה, שהחתים גם חלוץ זר, חביב חביבו, שלא נמצא בכושר משחק אחרי שלא שיחק שמונה חודשים.

"הליגה הזאת שוויונית, למעט מכבי תל אביב ובאר שבע כל שאר הקבוצות באותה רמה, יכולות לסיים במרום השלישי או בתחתית", אמר יוסי בניון שספג אתמול שריקות בוז מהקומץ. "בסופו של דבר אני לא מתחשב במה שאומרים עליי מסביב. בינואר היו כמה הצעות, נוצר קשר עם מכבי חיפה אבל זה עלה וירד מהר מאוד. זאת לא פעם ראשונה שאני חוזר לחיפה. האוהדים? אין לי טענה אליהם. זה מועדון שתמיד יהיה בלב שלי. שש שנים נהדרות היו לי כאן, עם שתי אליפויות וגביע. למעט ליברפול, עשיתי שם את השנים הכי טובות בקריירה. יש אנשים שנסחפים אחרי קומץ מסוים וחבל. אני מתרכז בהצלחה של הקבוצה שלי".

עוד באותו נושא

אוהדי מכבי חיפה שרקו בוז לשחקנים וקראו "תתפטר" למאמן. רוטן: "מבין את הקריאות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully