וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף דרישתו, מינסוטה מסרבת להעביר את ג'ימי באטלר בטרייד

כוכב הטימברוולבס ביקש לעזוב, ראשי המועדון השיבו לקבוצות שיצרו קשר עם תשובה זהה: הוא לא הולך לשום מקום. "ת'יבודו לא רוצה לפגוע בסיכויים להגיע לפלייאוף", נכתב ב-ESPN

שחקן מינסוטה טימברוולבס ג'ימי באטלר. AP
איך זה ייגמר? באטלר/AP

הדרמה התורנית ב-NBA הגיעה השבוע מכיוונו של ג'ימי באטלר, שנפגש עם טום ת'יבודו ודרש שהמאמן, שהוא גם מקבל ההחלטות העיקרי במינסוטה, יעביר אותו בטרייד באופן מיידי. אלא שבינתיים, כך עושה רושם, ת'יבודו מסרב.

על פי ESPN, הקבוצות שניסו ליצור קשר עם הטימברוולבס קיבלו תשובה זהה: באטלר לא הולך לשום מקום. "מנהלי מינסוטה אמרו לקבוצות שבאטלר שחקן מרכזי והמועדון מתכוון להשאיר אותו", נכתב ב-ESPN. "ת'יבודו לא רוצה להעביר את באטלר, בעיקר בסיטואציה שתפגע בסיכויי הקבוצה להגיע לפלייאוף בפעם השנייה ברציפות, אחרי שהחמיצו אותו ב-13 השנים שלפני כן".

עם זאת, הבעלים של הטימברוולבס גלן טיילור מעוניין לקחת חלק בקבלת ההחלטות בצוותא עם ת'יבודו והג'נרל מנג'ר סקוט ליידן, והוא דווקא פתוח לשלוח כוכבים בטרייד, כפי שניתן היה לראות עם קווין לאב וקווין גארנט בעבר.

באטלר, שמעוניין לעבור ללוס אנג'לס קליפרס ומוכן גם להישלח לניו יורק וברוקלין, יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, כך שאם מינסוטה לא תעבירו בטרייד במהלך העונה, היא עלולה לאבד אותו בחינם עם תום העונה הנוכחית.

עוד בנושא:

מג'יק ג'ונסון: "אמרתי לוולטון לא לדאוג אם הפתיחה תהיה רעה"
דירוג שחקני ה-NBA: לברון שוב במקום הראשון, דוראנט רק רביעי
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully