וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסנל מתלהבים: "אובמיאנג הזכיר את תיירי הנרי". אמרי שבר שיא

התותחנים ניצחו 2:4 את וורסקלה האוקראינית, החלוץ כבש צמד נאה וסחט שבחים ממרטין קיאון: "הוא מקבל ביטחון והולך בעקבות תיירי הנרי ואיאן רייט". אמרי הפך לשיאן הניצחונות בליגה האירופית

פייר אמריק אובמיאנג חוגג שחקן ארסנל. רויטרס
אותה תנועה, אותה מהירות, אותה חולצה. אז אולי הוא בכל זאת הנרי החדש? אובמיאנג אתמול/רויטרס

ארסנל פתחה את שלב הבתים של הליגה האירופית ברגל ימין, אחרי שגברה אמש (חמישי) 2:4 על וורסקלה האוקראינית באצטדיון האמירויות. כוכב המשחק היה ללא צל של ספק פייר-אמריק אובמיאנג, שלאט לאט מתחיל לפרוע שטרות.

אמש כבש החלוץ הסילוני צמד בדקות 32 ו-56, מציג יכולת מצוינת וסחט השוואות יומרניות למדי. "המהירות והטיפול שלו בכדור מזכירים לי תיירי הנרי", שיבח אגדת ארסנל מרטין קיאון, שמשמש כפרשן בטלוויזיה האנגלית. "חשוב מאוד שלארסנל יהיה שחקן כמוהו, שפורח בסגנון משחק של מהירות ותנועה ללא כדור. הוא ללא ספק הולך בעקבות הנרי ואיאן רייט".

קיאון ציין בנוגע לחלוץ בן ה-29, שבאופן סמלי לובש גם את חולצה מספר 14 ששימשה את הנרי במשך כל שנותיו בארסנל, ש"הוא מקבל ביטחון לאט לאט, ועכשיו אני מצליח לזהות אצלו אפילו סוג של שחצנות חיובית. יש לו את הכישרון, יש לו את ה'חוצפה', ואלו חדשות מעולות עבור ארסנל".

אובמיאנג הציב מטרות אחרי המשחק ואמר ש"אנחנו רוצים להגיע לגמר, זה בטוח. זאת המטרה, ונקווה שנעמוד בה. לא שיחקתי בליגה האירופית בעונה שעברה ואני שמח לחזור".

אונאי אמרי פתח ברגל ימין הקדנציה האירופית שלו בארסנל, ועל הדרך גם הפך אמש למאמן עם הכי הרבה ניצחונות בליגה האירופית אי פעם (32). "נתנו צ'אנס להרבה שחקנים צעירים בהרכב, והם עשו עבודה טובה. זה משמח, כי עומדת בפנינו עונה קשה ומפרכת ונזדקק לכולם במהלכה", אמר המאמן.

אונאי אמרי מאמן ארסנל. GettyImages
שיא כבר במשחק הראשון באירופה. אמרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully