וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגה ישראלית ב-NBA: לירון פנאן מצטרפת לצוות המורחב של קליבלנד קאבלירס

סוכנת השחקנים, בתו של מוני פנאן ז"ל, תהיה בין האחראים לקשר שבין הקאבס לבין קבוצת הבת בליגת הפיתוח, קנטון צ'ארג', ותלווה את השחקנים מקרוב בצמוד לצוות האימון

שנתיים וחצי לאחר שדיוויד בלאט פוטר ממשרת המאמן בקליבלנד קאבלירס, מצטרפת נציגה ישראלית אחרת לצוות המורחב של המועדון. לירון פנאן תעבוד בקאבס ותהיה בין האחראים על הקשר שבין הקבוצה הבכירה ב-NBA לקבוצה הבת קנטון צ'ארג', שמשחקת מטעם המועדון בליגת הפיתוח (G-League).

פנאן, בתו של מנהל מכבי תל אביב בעבר מוני פנאן ז"ל, שימשה בשנים האחרונות כסוכנת שחקנים וניהלה את סוכנות 2Talent בצוותא עם מתן סימנטוב. קודם לכן עבדה במכבי תל אביב ושימשה כמנהלת האישית של עומרי כספי.

במסגרת תפקידה החדש, היא תעבוד תחת המנכ"לים בשתי הקבוצות - קובי אטלמן בקאבס וברנדון יו בצ'ארג'. פנאן תהיה אחראית על חלק מהשחקנים ותלווה אותם על המגרש ומחוצה לו, בצמוד לצוות האימון, בעיקר בכל הקשור למסלול שיעברו מהקבוצה הבת לקבוצה הראשונה ולהפך.

פנאן תהיה הנציגה הישראלית השנייה בצוותים הניהוליים של הליגה הטובה בעולם, והיא מצטרפת למעשה לסקאוט הבינלאומי הראשי של ניו אורלינס פליקאנס, ירון ארבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully